Kolejny początek...

19:15

Witajcie!



W tym jakże pięknym momencie swojego życia jestem uczennicą trzeciej klasy gimnazjum. Kocham się kształcić, jednakże kształcenie zwykle nie kocha mnie. Uwielbiam czytać książki. Łapię się za wszystkie, które sprawiają przyjemność, te lekkie i ciężkie, grubsze i chudsze. Pierwsze miejsce w moim sercu zajmuje fantastyka. Jest przy mnie od sześciu lat, więc spokojnie mogę powiedzieć, że jesteśmy w pokojowych stosunkach. Czasem chadzam na koncerty, gdy mam chwilę oglądam filmy. Jestem specem od organizacji, ale nie własnej, a nikt na razie nie chce, abym organizowała mu życie. Trudno! Ich ból :-P


Znowu mierzę siły na zamiary i w ten oto, mało widowiskowy sposób powstaje (znowu) MÓJ blog :-)
Poczytacie tutaj o tym, co akurat mnie kręci, co kocham oraz o rzeczach, na które będę was namawiać.
Przede wszystkim postaram się w miarę regularnie wstawiać recenzje książek i filmów. Czasem może trafić się artykuł, mało tego! Od czasu do czasu możecie liczyć na felieton :-)


Liczę na wasze wsparcie. Lepię się poczuję wiedząc, że robię to dla szerszej publiki niż tylko własnej - jednoosobowej.


Tak więc.... zaczynajmy !

Również może Ci się spodobać

0 nie zagryzła klawiatura

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl