Nocny stosik #1

19:52





NA STANIE :

 1)  "Igrzyska śmierci"  Suzanne Collins 
  2) "Między młotem, a piorunem" Kevin Hearne ( egzem. recenzencki)
  3) "Na krawędzi" Ilona Anderws
  4) "Obsydianowe serce" Ju Honisch 
  5)  "Błękit szafiru" Kerstin Gier
  6) "Blask" Alexandra Adornetto
  7) "Ksenocyd" Orson Scott Card
  8) Ruda Sfora  Maja Lidia Kossakowska

 DOJDZIE ..... PÓŹNIEJ:

1)  "Królestwo Czarnego łabędzia" Carroll Lee
2) "Bezduszna", "Bezzmienna", "Bezgrzeszna" Carriger Gail
3)  Królowa Cierni Richelle Mead
 4)  Zawód: Wiedźma cz.1 Olga Gromyko


Oto cały pierwszy stosik :-) Niektórych pozycji na razie brak - dojdą później, a ja już nie mogłam się doczekać, aż wam go pokarzę. 

Do tego dojdą jeszcze recenzje filmów "Przed Świtem" oraz "Bestii".




Teraz tylko czytać, pisać, czytać, pisać...



Również może Ci się spodobać

9 nie zagryzła klawiatura

  1. "Igrzyska..." są rewelacyjne! Koniecznie przeczytaj i to czym prędzej.
    "Blask" mi się nie podobał. Odpuściłam sobie po kilkudziesięciu stronach i nie zamierzam próbować drugi raz.
    Pozostałą część z chęcią bym Ci podkradła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Polecam "Igrzyska..." :D Miłej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super stosik, cały z chęcią bym ukradła :) Jestem bardzo ciekawa Blasku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog chętnie będe na niego częściej wchodziła zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki boskie, zazdroszczę, zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszczę ;)).

    Jestem ciekawa Twojej recenzji "Przed Świtem", bo przyznam się, że fil w ogóle mi się nie podobał, ale cóż zrobić i tak bywa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, Igrzyska i Błękit szafiru! Super książki, polecam naprawdę! W ogóle świetny zbiór, gratuluję!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powiem tak , niestety nie miałam styczności z żadną z książek . Ale o igrzyskach śmierci słyszałam wiele dobrego .
    W filmie Beastly zakochałam się ( i ta zaskakująca rola Vanessy Hudgens) a na przed świtem wybieram się w weekend - jestem bardzo ciekawa .
    Bardzo fajny blog , zapraszam do siebie , dopiero zaczynam : http://maniak-ksiazkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl