Nocny Stosik #2

00:32

 Reprezentuje stosik:

1. Niemożliwe Nancy Werlin <<recenzja>>
2. Pocałunek Anioła Ciemności Sarwat Chada 
3. Mroczne serce Lee Monroe
4. Wiedźma Naczelna Olga Gromyko
5. Las Zębów i Rąk Carrie Ryan
6. Powietrze na śniadanie Jana Frey
7. Rose Madder Stephen King
8. Koszmarne piękno Heidi Hassenmuller
9. Carrie Stephen King
10. Siedem promieni Jessica Bendinger
11. Regulatorzy Stephen King 
12. Atrofia Lauren DeStefano 
13. Magia Krwawi 



 Oto mój kochany stosik ! ;-) Z poprzedniego została mi jeszcze jedna książka, ale nie mogłam się doczekać, aż zaprezentuję wam ten. W tym roku to pewnie już ostatni - świąteczny. Jeszcze nie przeczytałam połowy z niego, a zacieram rączki na następny - po  po świąteczny, który mam nadzieję, spełni moje oczekiwania :-)

A na dokładkę :

To co było, ale uciekło i to co jeszcze ma zamiar przyjść :


1. Nieśmiertelny Gillian Shields <<recenzja>>






2.  Miłosne przysięgi Nora Roberts <<recenzja>>










3. W niewoli zmysłów Nalini Singh <<recenzja>>




4. Nieumarła i niedoceniona
Mary Janice Davidson <<recenzja>>









5. Bezduszna Gail Carriger 
Tutaj słówko wyjaśnienia: książka miała być w poprzednim stosiku, tak jak kontynuacje. Niestety nie udało mi się na czas jej pozyskać i dlatego mam mały poślizg. ;-( I tak się cieszę - strasznie długo się na nią naczekałam...

6. Wampir z M-3 Andrzej Pilipiuk




7. Ukryte Kimberly Derling <<recenzja>>









Ufff......
To na tyle... na razie :-)

Teraz tylko czytać, pisać, czytać,pisać, czytać.... 

Również może Ci się spodobać

6 nie zagryzła klawiatura

  1. Świetny stosik, życzę miłego podróżowania i czytania :P

    I dziękuję <3 :) To ja trzymam kciuki żeby jakiś pomysł do Ciebie przyszedł. :-) Pozdrawiam serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Och.. Ach... Juror trzyma za mnie kciuki :-P
    Dzięki Cass ! :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz mi migiem dodać Ukryte !!
    Proooszę ;-) Chcę wiedzieć, czy warto poczytać sobie... po wigilii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasssne... Jakbyś nie zauważyła piękna to już jest < wywraca oczami> :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki ;-)
    Powiem Ci w sekrecie, że... mi też się podoba :-P

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl