Nocny stosik #3

16:00

Ostatnio zrobiły mi się straszne zaległości, które pomalutku usuwam :-)
Oto mój nowy stosik, który jest skutkiem wizyty w bibliotece i kilku paczek....

BIBLIOTEKA:
1. Alex Kava "Czarny piątek"
2. Haruki Murakami "Norwegian Wood"
3. Jarosław Grzędowicz "Pani Lodowego Ogrodu" i "Pan Lodowego Ogrodu"
4.  Dmitry Glukhovsky "Metro  2034"
5. Stephen King "Lśnienie"
6. Scott Lynch "Kłamstwa Lockera Lamory"
7. Tom Lloyd "Siewca burzy"
8. Kate Lauren "Namiętność"
9. Cecylia Ahern "Pamiętnik z przyszłości"
10. Carlos Ruiz Zafon "Gra Anioła"




MOJE CUDEŃKA: 
1. Robokalipsa Daniel H. Wilson ( pozostałość po świętach ;-)
2. Patrick Rothfuss "Imię wiatru" oraz "Strach Mędrca cz.1""Strach Mędrca cz.2" od wydawnictwa Rebis
5. Muchmore "Fala" z biblioteczki brata
6. C.S. Lewis "Smutek" od wydawnictwa Esprit
7. Ju Honisch "Obsydianowe serce cz.2"
8. Lisi Harisson "Monster High" obie części od wydawnictwa Bukowy Las
10. Rick Riordan "Archiwum Herosów" niewidoczne, ponieważ wróciło na swoje miejsce w biblioteczce mojego brata :-)

****

Oprócz tego od kilku tygodni możecie podziwiać piękny wystrój mojego bloga ( po zachwalam sobie, a co!). Mam nadzieję, że Wam się podoba, ponieważ sporo się napociłam, żeby znaleźć coś odpowiedniego do nazwy i klimatu. Dziękuję za miłe słowa bloggerkom, które od razu rzuciły się, aby zachwalać moje wysiłki :-).  Szczerze wierzę w to, że ten wystrój się przyjmie i pozostanie. Amen.
Przepraszam, że nie komentuję tak często jak wcześniej waszych wpisów, ale po prostu nie mam czasu. Ostatnio byłam chora co poskutkowało sporymi zaległościami, przy czym dochodzą do tego jeszcze olimpiady i konkursy, do których muszę się przygotować. Nie mówiąc już o sprawach osobistych i zwykłych egzaminach. Jestem obłożona robotą i nie sądzę, aby ta sytuacja się zmieniła co najmniej do końca lutego.
Nie oznacza to jednakże, że blog będzie stał. Wpisów przybędzie troszeczkę mniej, ale obiecuję, że będę o niego dbać, tak samo jak co rusz powiększające się stosiki.
Dziękuję także wydawnictwu Esprit, za podjęcie ze mną współpracy. Jeszcze w tym tygodniu na blogu pojawi się recenzja "Smutku" C.S. Lewisa. Książka przeczytana i na razie powiem Wam, że mną wstrząsnęła.
Wszystkim osobom, które dzielą mój los i od poniedziałku znowu powracają do edukacyjnego więzienia ( bo cóż to innego? :D), życzę wytrwałości i cierpliwości. Pamiętajcie, że nauczyciele to też ludzie i pragną dla nas jak najlepiej, albo tylko tak sądzą....

Tym razem pozostaje mi tylko:

Uczyć się, uczyć się i czytać, pisać, czytać, uczyć się...


Również może Ci się spodobać

21 nie zagryzła klawiatura

  1. Sliczny stosik i miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaiste piękny wystrój, jak również i stos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny stos, jestem ciekawa wrażeń po Norwegian Wood, ja właśnie czytam inną książkę Murakamiego, ale nie jestem jakoś wielce nią zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę "Namiętności", "Robokalipsy", dwóch części "Monster High" i "Obsydianowego serca". :)

    W wystrój bloga, jest przepiękny. Bardzo mi się podoba. Klimat jest i to jeszcze jaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! Wielu książek zazdroszczę i szczególnie czekam na recenzje paru pozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę Metro 2034 *_* Świetne nabytki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Gra anioła" - jedna z moich ukochanych książek Zafona. "Czarny piątek" za niedługo dostanę od wydawnictwa, zapowiada się pysznie. Z twoich zdobyczy ciekawa jestem "Robokalipsy" - intrygujący tytuł ;)

    Co do twojego komentarza: zapoznałam się już dawno zarówno z filmem jak i z książką, a że Sparksa uwielbiam to postanowiłam zebrać w swojej biblioteczce wszystkie jego dzieła (prawie mi się już udało). Zgadzam się z tobą że film jak i książka są jak najbardziej godne polecenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lśnienie serdecznie polecam. Uwielbiam twórczość Stephena Kinga.
    Jeśli zechcesz do mnie wpaśc to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to teraz pozostaje mi czekać na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosiki śliczne:)). Trzymam kciuki za szkołę;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Pana Lodowego Ogrodu" ubóstwiam, nie da się tego nie pokochać. A Monster High przeraziło mnie samą okładką w empiku, to chyba nie są lektury najlepszego sortu :P Choć w sumie ciekawa jestem recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cecylia Ahern "Pamiętnik z przyszłości" !!!
    Dobry wybór i przepiękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki bardzo :)
    Niestety mam to do siebie, że wczoraj znalazłam, wczoraj się pozachwycałam i jutro zacznę czytać, jednak od dzisiaj już coś czego jeszcze nie mam cieszy moje oczy...

    A tak btw. to nie mogę się doczekać premiery "Zieleni Szmaragdu" !! To już 22 lutty!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo świetnej lektury :) A kolejne wakacje nie tak znowu daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stosy! Czekam w takim razie na recenzje :] Ja właśnie zaczynam ferie, ale zamierzam się też uczyć, mam nadzieję ży wyjdzie. Kilka książek też mam :D
    Buziak! :**

    OdpowiedzUsuń
  16. "Kłamstwa Locka Lamory" to świetna książka, jeśli chodzi o łotrzykowskie fantasy chyba moja ulubiona. Poza tym King i Grzędowicz jak zawsze na poziomie, dobre wybory ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosisko imponujące, doprawdy. Widzę, że nie tylko ja mam problem ze znalezieniem czasu na czytanie. Szkoła to zabójca literackich marzeń...

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie jestem w trakcie lektury "Metro 2033". Niedługo zabieram się za kolejną część, dlatego z neicierpliwością będę czekała na Twoją opinię na jego temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego czytania (z przerwami na naukę oczywiście :D)!
    Nie mogę się nie zgodzić - nasz szablon jest przepiękny XDXD

    OdpowiedzUsuń
  20. "Cień wiatru" to niesamowita książka, a "Czarny piątek" właśnie czytam i zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl