Perfect women

21:59

Oto zasady zabawy:
Wybierz idealne kobiety w trzech kategoriach:
- perfekcyjna w swoim zawodzie,
- ideał urody,
- perfekcyjny styl.
Opublikuj na blogu obrazek z tagiem “Perfect Women”.
Napisz, kto Cię wyznaczył.
Przekaż zabawę innym blogerom.
No to zaczynamy !



Gdy wyczytałam swoje wyzwanie na blogu Gosiarelli, prawie spadłam z krzesła! Jak mogła, toż to po prostu.... bardzo miłe wyróżnienie, za które serdecznie dziękuję ! :P Nie przedłużając, przejdźmy do rzeczy.




Perfekcyjna w swoim zawodzie:

Ilona Anderws

Dlaczego? Co tu dużo mówić - potrafię pokochać miłością absolutną każde dzieło, które wyjdzie spod pióra tej cudownej pani, która tworzy duet wraz ze swym mężem. Gdyby to był jednak za słaby argument, to fakt, że kocham Currana, uwielbiam Kate i maksymalnie lubię, lubię Dereka, powinien powalić na łopatki!

Ideał urody:

Britt Robertson

Cóż... nie wiem jak wy, ale ja uważam, że ta dziewczyna naprawdę jest śliczna. Włosy, oczy, sylwetka - gdy byłam trochę młodsza, właśnie tak chciałam wyglądać. Niewinnie, słodko, oryginalnie...




Perfekcyjny styl:


Adele

Uwielbiam piosenki w jej wykonaniu, nie tylko dlatego, że ma wspaniały głos, ale również z powodu przesłania, które niosą. Szanuję Adele także za jej własny, bardzo dobry styl. Zwykle nie zwracam uwagi na takiego typu sprawy, ale Adele ma klasę XD



Wyzwanie rzucam : Blueberry i Dusi oraz Wam moi drodzy, jeśli tylko macie ochotę zaprezentować swoje nominacje XD



Również może Ci się spodobać

12 nie zagryzła klawiatura

  1. Britt i Adele- stuprocentowo się z tobą zgadzam. Natomiast o pierwszej pani nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kobiety i świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Adele mogę się zgodzić, ale o pozostałych paniach nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące typy perfect women:))).
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się twoje wybory i dzięki za zaproszenie, w najbliższym czasie opublikuję moje Perfect Women ;)
    Adele rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Adele , Adele Adele zgaadzam się i ją uwielbiam. Meyer też jest obiecująca...
    Zapraszam na mojego bloga
    http://overtherainbow-podrugiejstronieksiazk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wiem podła jestem :P Jednak poznanie twoich typów było tego warte ;) Z Iloną Anderws muszę się bliżej zapoznać, a Robertson jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie.
    Adel jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również popieram Adele, jednak pozostałe panie to dla mnie zagadka...

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl