Wspomnienie jutra

20:55

Jak to by było znać każdy szczegół wydarzenia, które będzie miało miejsce jutro? Pamiętać pogrzeb przyjaciela, którego jeszcze się nie zna? Wiedzieć jaką ocenę z testu dostanie się za miesiąc? Takie właśnie życie wiedzie London Lane, ale to nie jedyna dziwna cecha - dziewczyna codziennie budzi się rano i… nic nie pamięta. Nie wie, jak wczoraj była ubrana. Nie ma pojęcia, dlaczego koleżanka się do niej nie odzywa. Nie wie, ponieważ te wydarzenia miały już miejsce, a ona nie pamięta przeszłości. 

„Przeszłość jest dla mnie stracona, teraźniejszość to przygoda, a przyszłość – wspomnienie…” * 


W deszczowy listopadowy ranek niewyspana i zmęczona opieką nad nowo narodzonymi dziećmi Cat Patrick zapomniała nagle, co właściwie robi. Spróbowała odtworzyć w pamięci swoje poprzednie czynności, ale zamiast tego narodził się pomysł na "Zapomniane". Cat mieszka w pobliżu Seattle z mężem i dwójką małych dzieci, które teraz na szczęście przesypiają już całe noce. "Zapomniane" to jej pisarski debiut. Prawa do ekranizacji powieści zakupił Paramount Pictures, w roli głównej bohaterki wystąpi Hailee Steifeld. 

Główną bohaterką jest London, dziewczyna, która wykazuje nadzwyczajne zdolności. Swoją przeszłość zna tylko z notatek, które czyta codziennie rano. Pomagają jej przetrwać w codziennym życiu, które nie jest zbyt łatwe. Do niedawna miała przy sobie zawsze wierną przyjaciółkę i pomocną matkę. Ostatnio wszystko się popsuło. Jamie, jej najlepsza koleżanka zaczęła się buntować. London odkryła także, że matka ją okłamuje. Oprócz tego w swoich wspomnieniach przyszłości nie potrafi odnaleźć chłopaka, którego podobno darzy szczególnym uczuciem. Za to śni o ponurych wizjach pogrzebu, który wywołuje w niej fale smutku i żalu. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że jeszcze nie wie, kto umarł… 


Recenzja została napisana dla portalu Gavran i znajdziesz ją tutaj



Również może Ci się spodobać

11 nie zagryzła klawiatura

  1. Mam zamiar przeczytać, ta pozycja bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Rose ;-) Przy czym nie będzie wznowień, co moim zdanie - działa na plus, ponieważ historia jest opowiedziana w jednej książce, a autorka zrobiła to bardzo zręcznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna, intrygująca tematyka, mam w planach tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już po lekturze i miło ją wspominam:). Szkoda tylko, że tak szybko się skończyła. Z chęcią przeczytałabym kontynuację. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mam w planach w weekend przeczytać "Zapomniane" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od jakiegoś czasu planuje przeczytanie tej książki, jednak ciągle mi z nią nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że twoja recenzja podtrzymuje moje pozytywne nastawienie do tej pozycji, bo liczę, że nie długo uda mi się ją przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam i moja opinia jest podobna do Twojej. Mam nadzieję, że autorka napisze więcej takich jednotomowych powieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem książka rewelacyjna. Coś nowego moim zdaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Książkę mam w planach, powinna mi się spodobać (mimo ogromnej ilości romansu - tak przynajmniej wnioskuję)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl