Mroczny Konkurs

19:54

NAGRODA GŁÓWNA:


 MROCZNE SERCE. NIEŚMIERTELNI
LEE MONROE




Dużymi krokami zbliża się kwiecień. W tym szczególnym miesiącu zbiegły się dwie rocznice - mianowicie moje urodziny jak i pół roczku mojego bloga ^^ W podziękowaniu dla niezłomnych czytelników jak i dla nowych, jeszcze nieznanych, postanowiłam przeprowadzić mały konkurs.

ZASADY GRY:


0) Konkurs jest dla blogowiczów, mieszkających na terenie Polski.

 1) KONKURS TRWA DO 9 KWIETNIA  2012 r !!

 2) Nagroda zostanie rozlosowana spośród prawidłowych odpowiedzi

3) Wysłać na mojego emalia - blair.blake@wp.pl   rozwiązanie zadania konkursowego. 

 UWAGA !
Rozwiązania podawane w komentarzu będą usuwane oraz nie zostaną zakwalifikowane !   


4) Jeśli jeszcze tego nie robicie - wymaganym  jest obserwowanie mojego bloga ^^


5) Umieszczenie poniższego obrazka na swoim blogu:


[ Proszę o przebaczenie - zrobiłam to najlepiej jak umiałam. Po prostu nie jestem uzdolniona w tym kierunku ;( ]

ZADANIE KONKURSOWE:

Przypasuj cytat do książki, z której go zaczerpnęłam:

1) "Niech los zawsze wam sprzyja"

2) "- Wyglądasz, jakby palił ci się dom – zaobserwowała Rene.
- Po prostu myślę o tym, że kiedy Wszechświat decyduje dać ci w zęby, to nigdy nie
poprzestaje na tym – kopie cię jeszcze kilka razy w żebra i zrzuca ci błoto na głowę.
- Jeżeli masz szczęście to jest to błoto."


3) „Odwieczne pytanie: kto przechodzi większe katusze, człowiek w kiepsko zawiązanym krawacie czy ludzie skazani na jego widok?”


4) „Zostańmy przyjaciółmi - ten tekst to już doprawdy był szczyt. Na pewno za każdym razem gdy ktoś wypowiada te słowa, gdzieś na świecie umiera jedna nimfa.”


5) „Nie ma nic z wyjątkiem cierpienia i żalu, gdy myślimy o rzeczach i ludziach,których nie możemy mieć, o możliwościach, których nigdy nie zyskamy”


6) „Wcale nie jest niesamowicie złą istotą chcącą rządzić światem. Jest bardzo miłą studentką. Studiuje pedagogikę, na miłość boską. Chce uczyć w przedszkolu, jak dorośnie. Jakbyś ją skaleczyła, pewnie poleciałby syrop klonowy.”


<---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

a) "Magia Uderza"  Ilona Anderws
b) "Zieleń Szmaragdu" Kerstin Gier
c) "Nevermore. Kruk" Kelly Creagh
d) "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins
e) "Bezgrzeszna" Gail Carriger
f)  "Nieumarła i niedoceniona" Mary Janice Davidson


Jak zapewne niektórzy zauważyli to jedne z moich ulubionych cytatów, które wybrałam z grona książek, którym udało się przypaść mi do gustu ^^
Z tego też powodu zadanie wydaje mi się diabelnie proste - mam nadzieję, że takie też będzie dla was, tak więc....

Enjoy !!










Również może Ci się spodobać

17 nie zagryzła klawiatura

  1. Z wielką przyjemnością wezmę udział, 2 cytaty rozpoznałam na pierwszy rzut oka, reszcie będę musiała się bliżej przypatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również chętnie wezmę udział :)
    Jutro wstawię banerka na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ogromnie :)
    "Niech los zawsze Wam sprzyja" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się przyłączę :) E-mail z odpowiedziami wysłany :) Baner na moim blogu w zakładce z konkursami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już wysyłam Maila :)

    Zapraszam również na mój konkurs http://aleksandrowemysli.blogspot.com/2012/03/konkurs-z-wydawnictwem-promic.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety znam tylko pierwszy cytat, ale postaram się trochę pogłowić :) Świetny konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł. ;) Chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  8. giffin, że tak obrazowo powiem, pomocy naukowych nie dam rady sprawdzić :)

    Cieszę się Sophie, bo baaardzo lubię cytaty *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję, banerek już wstawiam, a odpowiedź wysłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy osoby nieposiadające bloga też mogą brać udział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak :D Jeśli tylko wyślesz w wiadomości oprócz poprawnej odpowiedzi:

    1) Nick
    2) adres emali !

    ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysłałam. Tym razem wierzę w swoje szczęście. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny konkurs :)
    Odpowiedzi zostały wysłane. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. PS: Banerek wklejam w zakładce "Wygrywajki!"

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl