Łowca punktuje !

19:47


Niedaleka przyszłość. Świat opanowany przez demony i dziewczyna nade wszystko pragnąca się wykazać. Czy sprosta wyzwaniu? Piętrzące się problemy są niczym wobec stosów niezapłaconych rachunków, a tydzień w samotności szybko może pójść w zapomnienie, dzięki lekarstwu, jakim jest jeden dzień spędzony z ukochanym ojcem. Mówi się, że to gra tylko dla chłopców, ale Railey jest gotowa zawetować tę ustawę. Czy chciałbyś, Czytelniku, razem z nią stawić czoła demonom? Na pewno?



Powieść Jany Oliver sama wpadła mi w ręce, więc stwierdziłam, że grzechem byłoby jej nie przeczytać. Opis od wydawcy nie wzbudzał mojego większego zainteresowania, a okładka nie przyciągała mojego wzroku. Ot, kolejna książka młodzieżowa, która będzie pertraktować o tym samym co wszystkie pozostałe. Demony? Łowcy? To przecież już było. Nie nastawiałam się na nic, co pochłonęłoby cały mój wolny czas, nie wymagałam od tej lektury niczego oprócz kilku chwil przyjemności. Czy je dostałam? Czy znalazłam w niej coś dla siebie?

Riley Blachorne nie ma lekko. Nie dość, że jej ojciec jest żywą legendą pośród łowców, to także nie do końca akceptuje drogę, którą wybrała jego córka. Główna bohaterka jest niedaleko awansu z praktykanta stanie się Łowcą Demonów z prawdziwego zdarzenia. Niestety nawet w obecnych czasach, gdy każda para rąk jest potrzebna, nie wszyscy patrzą przyjaźnie na jedyną damską personę w ich gronie… Siedemnastoletnia dziewczyna na razie zwalcza tylko małe, kłamliwe demony pierwszego stopnia, jednak zawsze może się to zmienić. W jej życie wkracza potężniejszy wróg, który przysporzy problemów całej Gildii…


Recenzja została napisana dla portalu Gavran i znajdziesz ją -------> tutaj<------



Autor: Jana Oliver
Tytuł: Córka Łowcy Demonów
Wydawnictwo: Replika
okładka: miękka
data premiery: 28 luty 2012r. 





Również może Ci się spodobać

19 nie zagryzła klawiatura

  1. Mam tę książkę w najbliższych planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzisiaj pisałam na innym blogu, że mam tą książkę w planach na najbliższy tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo będę miała od wydawnictwa Replika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale brzmi baaardzo ciekawie ;) Pewnie kiedyś po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, właśnie na nią poluję i widzę że czas jeszcze bardziej się starać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam jak wróci moja chęć do paranormali :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka świetna, ale okładkę wolałabym oryginalną ;-/

    OdpowiedzUsuń
  8. Demony i Łowcy od razu przywodzą mi na myśl "Dary Anioła", na szczęście fabuła zapowiada się zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O popatrz, a mi się właściwie w ogóle te dwie części nie skojarzyły O_o. Szczerze, nie byłam "Darami" zbyt zachwycona. Tyle o ile, bardzo podobały mi się teksty Jace, ale to nie zawsze wystarcza ;-/

    "Córka Łowcy Demonów" może nie zachwyca - tak jak pisałam - ale sądzę, że pod wieloma względami jest ciekawsza i więcej oferuje czytelnikowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro byłaś mile zaskoczona to pewnie sięgnę po ta książkę jeśli gdzieś na nią utrafię.

    Pozdrawiam,
    Panna Nikt

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam i bardzo, bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie ;-) Osobiście już wyczekuję zapowiedzi następnej części ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie czytałam i nie ciągnie mnie. Chociaż zapewne jak ją dostanę w swoje łapki to nie będę mogła się oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest dobra, ale mogłaby być lepsza. Mam nadzieję, że w dalszych częściach autorka pokaże, że potrafi więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo wszystko nie jestem przekonana co do tej książki, ale pożyjemy zobaczymy.;D

    OdpowiedzUsuń
  16. To tak samo jak ja Ireno ;-)

    Sądzę, że sama musisz spróbować czy wpasuje Ci się w gusta Julie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl