Tam, gdzie nie ma jeszcze jajeczka, wskoczy tuląca się kuleczka ^^

21:40


Wesołych Świąt!






Z dala słychać trzask gałęzi,
to zajączek przez las pędzi.
Chociaż Wielka jest sobota,
ciężka czeka go robota.
Z hukiem wpada do kurnika,
bierze jajka, szybko znika,
w drodze wszystkie je maluje,
z trudem tempo utrzymuje.
Z pisankami zdążyć musi
zanim z Rezurekcji wrócisz.
Potem trochę chłop odpocznie,
w ciepłym gniazdku sobie spocznie.
Miejsca długo nie zagrzeje,
coś mu się na głowę leje.
Głośno śmieje się baranek:
To już Lany Poniedziałek!

Nie mogłam się oprzeć, wstawieniu tego wierszyka :-)
Ja Wam oczywiście Życzę zdrowych, ciepłych świąt w gronie rodzinnym.
Spokoju, nie tylko jutro, ale przez cały rok. Spełnienia marzeń i wielu, wielu książek!
Dziękuję także, że czytacie i piszecie, mam nadzieję, że cały czas będziecie
czerpać radość z tego co robicie, a życie, chociaż nie usłane różami, nie będzie Wam rzucała kłód pod nogi ;-)

 Całusy  - Blair



Również może Ci się spodobać

11 nie zagryzła klawiatura

  1. Dzięki wielkie i Wesołego Alleluja! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierszyk cudny ;))

    A jeszcze taki mam:

    Nie myśl sobie że to bajka,
    Życzę Ci Smacznego Jajka.
    Niech tradycja wodę leje,
    Bo zajączek dziś szaleje.

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulu, jaki ten wierszyk jest UROCZY! Nigdy wcześniej go nie czytałam, czyżby to Twój autorski?


    Na święta życzę uśmiechu i ciepła - chociaż tego rodzinnego, bo na pogodę nie ma co liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje i ja Tobie także życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    I wzajemnie, zdrowych pogodnych radosnych Świąt, spędzonych w gronie bliskich Ci osób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wiersz :) Zdrowych i wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wierszyk ;)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i życzę tobie smacznego jajka i mokrego dyngusa :)

    Pozdrawiam,
    Pati ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję,
    wzajemnie życzę smacznego jajka i mokrego dyngusa. :)

    Pozdrawiam,
    Panna Nikt

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę się spóźniłam, ale również życzę Ci wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl