TOP 10: Kreatywne pytania i odpowiedzi

22:58


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.
Dziś przyszła pora na... Dziesięć kreatywowych pytań i odpowiedzi!
Ostatnio pojawia się troszkę mniej recenzji, ponieważ maj i czerwiec to gorące miesiące, w których... trzeba kolokwialnie przysiąść na tyłu i zakuwać! Tak więc troszkę zabawy dzisiaj, w weekend postaram się coś zrecenzować, a tymczasem... Endżoy!

1) Którego bohatera literackiego chciał(a)byś mieć teraz obok siebie?
Hmmm.... Currana z serii Kate Daniels pióra Ilony Anderws, albo Deamona z serialu "Pamiętniki Wampirów". W realu raczej żadnego takie nie spotkam ... :-/

2) W świecie której książki chciał(a)byś się teraz znaleźć?
To trudne pytanie. Bardzo lubię utożsamiać się z bohaterami i wkraczać w nieznany dotąd świat. Niezmiennie jednak bardzo chciałabym pożyć sobie w cichym kącie "Harrego Pottera", albo przeżyć własne "Igrzyska Śmierci". Być może osądzicie, że ten drugi wybór jest dość upiorny, ale co ja na to poradzę? Kocham trylogię pani Collins!

3) Z którym bohaterem literackim zamienił(a)byś się dziś miejscami?
Raaany! Czy to czas na rundę trudnych pytań? Ehhh.... Z kim bym się zamieniła? Pierwszym moim wyborem byłaby Anna z serii "Alpha i Omega" Patrici Briggs. Uwielbiam tę dziewczynę! Jest jednocześnie delikatna i niewinna, ale jak jej nadepniesz na odcisk! Nikt z Was raczej nie czytał drugiej serii książek pani Briggs, która ma miejsce w uniwersum cyklu o Mercedes Thompson ( z którą na miejsca też bym się zamieniła!), ponieważ pierwszy tom wyjdzie dopiero na jasień tego roku, dzięki wydawnictwu Fabryka Słów. Jednak ja już teraz zachęcam, bo naprawdę warto!

4) Gdyby porwało Cię Ufo, którą książkę zabrał(a)byś ze sobą na inną planetę?
Jakbym zabrała jedną, to pewnie później by mi się znudziła, więc .... żadną. Zabrałabym za to długopis i kilka notatników, próbując wreszcie dokończyć swoje prawdziwie perfekcyjne dzieło XD
Byłaby to autobiografia - "Jak żyłam z UFOludkami" - piękne *-*

5) Gdyby nakręcono film o Twoim życiu, kogo widział(a)byś w obsadzie aktorskiej?
Siebie i nikogo innego. Z drugiej strony wolałabym, żeby nie nakręcać filmu o moim życiu, a jak już to go troszeczkę podrasować :-P

6) W którym serialu chciał(a)byś zagrać?
Nie chciałabym zagrać w żadnym serialu. Mogłabym za to zostać reżyserem  i się trochę porządzić, tworząc za każdym razem nowy bestseller XD

7) Na czyim koncercie chciał(a)byś się pojawić (najlepiej na scenie ;))?
"Florance and the Machine", "Muse", "Evenescence", Christiny Aguilery, Adel etc.

8) Który malarz powinien namalować Twój portret?
Lubujący się w impresjonizmie. Moja podobizna powinna być jedyna w swoim rodzaju, ot co!

9) Którą postać z show-biznesu zaprosił(a)byś na sobotniego grilla?
Niezamężnego i przystojnego milliardera XD A tak serio - nie wiem. Powinien być sympatyczny i zabawny, w towarzystwie ludzi, którzy lubią patrzeć się w swoją podobiznę bardzo trudno wytrzymać.

10) Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie związane z książkami?

Chwila, w której zapominam o całym Bożym świecie. Istnieje taka jedna, bardzo krótka chwila podczas której żyję w danej powieści, jestem jej częścią. Nie zdarza mi się to często. Musi to być naprawdę wciągająca książka. Jednak bardzo lubię ten moment. Stawania się kimś innym. Lepszym, odważniejszym, silniejszym. Przede wszystkim posiadającym inne problemy ;-)


Również może Ci się spodobać

9 nie zagryzła klawiatura

  1. w świecie Harry'ego Pottera i ja z chęcią bym się znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 Odpowiedź mnie zmiażdżyła :) Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Team Damon! Także uwielbiam Florence and the machine :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jak żyłam z UFOludkami" - dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękować, dziękować XD A myślałam, że to będzie mój kolejny dowcip z wersji "suchar" XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Curran to marzenie.
    "Florance and the Machine", "Muse", "Evenescence" - również uwielbiam te trzy zespoły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Curran jest mój :-P

    Zauważyłam, że teraz większość moi znajomych i z resztą nie tylko, słucha "Florance and the machine". To zespół na topie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham trylogie Igrzysk Śmierci;]
    Wpadnij do mnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl