Adventure, czyli wakacje nadchodzą szybciej

14:05

 Witam Was moi Drodzy!

Jak zapewne zauważyliście, ten post nie będzie recenzją. Nie ma co się jednak martwić. Mam dla Was garść informacji, które zachwycić mogą  każdego. Już za moment będziecie mi zazdrościć i cieszyć się jednocześnie, a po przeczytaniu posta, zaczniecie płakać z tęsknoty. To jak? Wchodzicie w to?

Zaczniemy od oczywistego. Raptem za kilka godzin wyjeżdżam na tydzień z wycieczką klasową do Londynu, tak więc oczekuję, że będziecie się zachowywać grzecznie przez moją nieobecność ;) Plany wyjazdowe były czynione od pół roku, tak więc teraz po prostu kipię z niecierpliwości! Niestety nie miałam czasu, aby ustawić Wam w tym czasie jakąkolwiek recenzję, więc przez ten krótki okres nie pojawi się żaden wpis. Nie ma co się jednak martwić - gdy wrócę, zasypię Was recenzjami! 

Drugą Ważną, przez duże "W" informacją jest konkurs, który planuję przeprowadzić. Powód? Mam dobry humor XD Mam nadzieję, że spostrzegliście tę małą zmianę na moim blogu, która jest wynikiem powstania ankiety. Zatem - głosujcie! Krótko po swoim powrocie dodam post, który będzie konkursem dla wszystkich, nie tylko dla użytkowników blogspotu. Nagroda główna zależy od Was. 

Kto jeszcze się nie dowiedział, to teraz go informuję - zrobiłam to! Troszkę się wstydzę tym faktem, ale co tam! Założyłam fanpage swojego bloga na facebooku. Wiem, że teraz istnieje takowych bardzo wiele, a niektórzy z Was pewnie, tak jak ja, zaliczają się jeszcze do takich osób, które zamiast przycisku "Lubię to!" wolałyby "Facepalm", jednak cóż można poradzić? Wierzę  w Was! Będzie mi bardzo miło, jeśli polubicie moją stronę ;)

To tyle, jeśli chodzi o ogłoszenia parafialne. Mam nadzieję, że przez ten tydzień mnie nie zawiedziecie i o mnie nie zapomnicie. Jeżeli będziecie się ładnie sprawować, to zanim obsypię Was moimi genialnymi ( ta jasne!) recenzjami, najpierw pokażę także dawno zapomniany stosik oraz zainicjuję wcześniej wspomnianą wygrywajkę. 

Niech Cień będzie zawsze za Wami!
Całusy 
Blair

PS Na osłodę humorku wstawiam piosenkę, która ostatnio nie pozwala mi o sobie zapomnieć. Endżoy!


Również może Ci się spodobać

15 nie zagryzła klawiatura

  1. no to pozazdrościć :) życzę udanego wyjazdu do Londynu :) i czekam na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, moja szkoła nie organizuje wycieczek zagranicznych... :( Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham, gdy nie odtwarza mi piosenek w Niemczech... Eh. Życzę miłego wyjazdu! Sama chciałabym tam pojechać. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się wydaje, że się znamy, ale ciiii...:D
    Bardzo lubię Twój styl pisania.
    Życzę udanej wycieczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wyjazdu. Czekam z niecierpliwością na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę! A FB u Ciebie odkryłam wcześniej i oczywiście podglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakże bym chciała teraz pojechać do Londynu! Ja do końca roku nie chodzę, bo szykuje się na wesele (18 wyjeżdżam) co mnie niezmiernie cieszy. Udanego wyjazdu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Londynu! *o* Też bym chciała! Życzę Ci, żebyś się dobrze tam bawiła wraz ze znajomymi :)

    Serdecznie zapraszam do siebie:
    ametystowysen.blogspot.com
    Bardzo zależy mi na tym, żeby mieć oczytanych czytelników ;)

    Pozdrowionka~

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę udanego wyjazdu!
    No i czekam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że wyjazd będzie udany ;) Z niecierpliwością czekam na konkurs! A Florence jest cudowna, uwielbiam jej muzykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wycieczki! Ja też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wyjazdu raczej życzyć nie muszę, bo jestem pewna, że taki będzie.
    Powiem tylko (bardzo oryginalnie, zresztą), że Ci strasznie zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl