Nocny Stos #5 + info konkursowe

23:54

Wróciłam! Muszę Wam powiedzieć, że bawiłam się przecudownie. Londyn to ogromne miasto, które potrafi oszołomić. Jedyne czego mi brakowało, to spotkania z Danielem Radclifffem, ale szczerze? Mogłabym tam zamieszkać na stałe! Oczywiście była także kulturka - podczas kilkodniowego pobytu zdążyliśmy wstąpić do sześciu muzeów i dwóch galerii ( nie, nie handlowych!Tych było zdecydowanie więcej!). Przeszliśmy miasto wzdłuż i wszerz, a także ponownie się zintegrowaliśmy, pod sam koniec dowiadując się o innych wielu ciekawych rzeczy. Teraz wracam napakowana pozytywnymi emocjami. Stosik zdążył urosnąć, a ja usłyszeć o wielu znakomitych filmach. Do tego dochodzi także fakt wakacji... Powiem Wam jedno - nudzić się nie będziemy ;)
Stos wydawniczy: 
 "Nadzieja" Katarzyny Michalak - od autorki  i wydawnictwa wraz z autografem (pochwaliłam się niżej) "Córka Kata" Oliver Potzsch - Od wydawnictwa Esprit  "Strażniczka" Lee Caroll - Od wydawnictwa Prószyński i Ska. Recenzja na dniach "Nadciąga burza" Robin Bridges - Od wydawnictwa Fabryka Słów za pośrednictwem portalu Gavran "Sto tysięcy królestw" N.K. Jemisin - Od wydawnictwa Papierowy księżyc  "Smocza Droga" Daniel Abraham -Od wydawnictwa Ars Machina za pośrednictwem portalu Gavran "Jutro 5. Gorączka" J. Marsden - od serwisu lubimyczytac.pl. Wygrana w konkursie
 "Zmiennoskóra" Faith Hunter  - Od wydawnictwa Fabryka Słów za pośrednictwem portalu Gavran  "Piękna przyjaźń" David Weber  -od wydawnictwa Rebis.  "Jeśli zostanę" Gail Forman - od wydawnictwa Nasza Księgarnia  "Krucha Wieczność" Melissa Marr - Od wydawnictwa Nasza Księgarnia
Na zdjęciu nie jest widoczna książka pt.:  "Pomnik cesarzowej Achai" Andrzej Ziemiański - Od wydawnictwa Fabryka Słów za pośrednictwem portalu Gavran  Dlaczego jej nie ma? Brat mi zabrał XD


 Z biblioteki prywatnej i publicznej:  "Syrena" Tricia Rayburn "Zagubiony heros" Rick Riordan - ta książeczka akurat została niecnie podebrana braciszkowi, "Dallas'63" Stephen King - książkę dostałam na urodzinki od przyjaciółki jakiś ładny miesiąc temu. Tylko ta pozycja może świadczyć o tym, że szalenie żałuję, iż doba nie ma 48h .... :/, "Dziedzictwo" Christopher Paolini - Zaczęłam czytać dawno temu i odłożyłam. Aż strach się za to brać! Niestety pierwsza część z biblioteki, więc przeczytać trzeba., "Straż" M. Curley - Jeszcze z konkursu od S. Tyle się tego nazbierało w międzyczasie, że nie miałam kiedy przeczytać... Mozę stosik mnie zmobilizuje?



Teraz pora na pochwalenie się! Gdy byłam poza granicami kraju, moja mama zdążyła odebrać i przeczytać "Nadzieję" - najnowszą książkę pani Katarzyny Michalak. Cóż... od powrotu minęło już kilka dni, więc i ja zdążyłam się wyrobić :-) Powieść jest świetna i - co od razu widać - także inna od poprzednich. Recenzja już niebawem, więc jeszcze się o tym naczytacie, a w dniu dzisiejszym jeszcze zdjęcie autografu, który wyszedł spod pióra samej autorki:



Co do konkursów:

Ankieta się zakończyła, a zwyciężczynią została bezkonkurencyjnie "Strażniczka"! Konkurs pojawi się zaraz po recenzji, którą wstawię .... wkrótce ;) W ankiecie wzięło udział 25 osób. Jeśli podczas konkursu liczba uczestników będzie dwa razy większa, to do puli nagród dojdzie powieść "Wyznania zakupoholiczki", którą dostanie vice - zwycięzca XD  Z racji już kilkumiesięcznej współpracy portalu z panią Anetą oraz prowadzenia i promowania jej oficjalnego fanpage jak i strony internetowej, portal Gavran organizuje konkurs, do którego serdecznie zachęcam! Nagrodą główną jest jeden z kilku egzemplarzy "Złodzieja Dusz" autorstwa Anety Jadowskiej. Uwaga! Książka z autografem! Wszystkiego możecie się dowiedzieć ----> tutaj<----Zanim weźmiecie udział - dokładnie przeczytajcie regulamin!  Życzę powodzenia!










Również może Ci się spodobać

19 nie zagryzła klawiatura

  1. Świetne stosisko :) Życzę przyjemnej lektury i z niecierpliwością czekam na recenzję wszystkich książek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie dziękuję XD Tak na wszelki wypadek XD

    OdpowiedzUsuń
  3. na nudę narzekać nie będziesz :)
    cudne zbiory :)
    miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski stos! Zazdroszczę wielu pozycji.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeogromny stos !
    Polecam "Córkę Kata" :)
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stos! Zazdroszczę kilku...nastu pozycji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak ;) Teraz, tylko czytać i czytać :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny stosik! Przyjemnej lektury życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję stosików. Cudowne nabytki. Kilka chętnie bym Ci podkradła :)

    "Sto tysięcy królestw"- już za mną. Mnie zachwyciła. Jestem ciekawa jakie wrażenie zrobi na Tobie. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zbiory. Życzę przyjemnie spędzonego czasu na ich lekturze.

    Cieszę się, że wyjazd ci się udał. Nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokaźny stosik;) W przyszłości też chciałabym wyjechać do Londynu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko! Masz Straż i Córkę Kata! Jak ja ci zazdroszczę stosiku, z wytęsknieniem oczekuję już recenzji ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zbiegłyśmy się z wyborem książki do recenzji. U mnie także "Córka kata" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że jednak się przełamałaś i wstawiłaś swoje piękne stosisko! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. A dziękuję :-P
    Teraz trzeba tylko pisać recenzje...
    Jakoś ostatnio tylko bym czytała i czytała..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale stos! Super! teraz tylko życzyć miłego czytania i łatwego recenzowania :)
    I... o matko z córką! Masz "Nadzieję"! Weź pożycz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. "Strażniczkę" bym Ci chętnie podebrała :D

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl