KONKURS !

16:16

DO WYGRANIA KSIĄŻKA Z AUTOGRAFEM!



Gavran razem z Thornem – oficjalną stroną AnetyJadowskiej organizuje konkurs fotograficzny – Magia w Twoim Mieście. Macie niepowtarzalną okazję pochwalić się swoimi magicznymi miastami i zgarnąć Złodzieja Dusz z autografem autorki. A dla autora fotografii która zajmie pierwsze miejsce na podium autorka szykuje czytelniczy gadżet-niespodziankę, który wykona własnoręcznie :) Szczegóły konkursu oraz regulamin dostępne na  >>Thornie<< .

Serdecznie zapraszamy!

UWAGA!
Przed udziałem, proszę dokładnie zapoznać się z regulaminem! Prace, które złamią zasady regulaminu, zostaną odrzucone!

Również może Ci się spodobać

7 nie zagryzła klawiatura

  1. Oj jestem zainteresowany :) Aparacik ostatnio leży i się kurzy. Może go jakoś wykorzystam :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo coś dla mnie, dzieki za info ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam przyjemność oznajmić, że organizuję mój pierwszy blogowy konkurs! Zapraszam Cię do zabawy. Można wygrać ebook, który naprawdę mi się spodobał. Szczegóły u mnie na blogu. Pozdrawiam :)

    http://ksiazki-legera.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę bardzo XD
    Aaaa... i może skorzystam L. XP

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli w godzinach 0:00 - 11:30 próbowałaś wziąć udział w konkursie, a blog z przyczyn technicznych nie istniał, nie martw się! Strona znów funkcjonuje poprawnie. Konkurs ciągle trwa, a ty możesz wygrać wspaniały ebook. Zapraszam jeszcze raz do konkursu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka była genialna! Ja czytałam jeszcze taki zbitek luźnych kartek od FS, ale i tak nie mogłam się od nich odkleić. ;) Fajnie, że można wygrać ją z autografem.

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl