Lubię to!

22:13


Mini zasady:
1. Banerem – jest owo zdjęcie, które pojawia się u mnie – i u każdej otagowanej dziewczyny/chłopaka
2. Napisz kto Cię otamował 3. Wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy,które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą,te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć. Szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, ale które poprawiają Ci humor. 4. Otaguj kilka osób.


LUBIĘ:  

1) Lubię książki, ponieważ dzięki nim podróżuję, nie wychodząc z domu.
2) Lubię muzykę, ponieważ ona także opowiada różne historie słowami, ale zupełnie inaczej niż powieści, co jest w niej zupełnie wyjątkowe.
3) Lubię czekoladę, ponieważ osładza mi nastrój.
4) Lubię kawę, ponieważ kojarzy mi się z rodzinnymi posiedzeniami.
5) Lubię się śmiać, ponieważ za każdym razem gdy to robię, czuję się lepiej.
6) Lubię myśleć, marzyć i planować. 
7) Lubię internet, bo jest dostępem do cywilizacji XD
8) Lubię zwierzęta. Przede wszystkim własne ;-)
9) Lubię gdy jest chłodno lub gdy pada. Jestem Królową Zimy.
10) Lubię milczeć i wsłuchiwać się w ciszę.
11) Lubię się uczyć. Nie zawsze, ale jednak. Jako Genialna Blair wiem, że może nie szybko, ale w końcu gdzieś mnie to zaprowadzi.

Zostałam zaproszona przez Scarlett. Dziękuję pięknie! 
Z racji tego, że pewnie znowu, robię to ostatnia, zapraszam wszystkie zaginione dusze, które udziału jeszcze nie brały!

Brzmienie na dziś wieczór:


Również może Ci się spodobać

7 nie zagryzła klawiatura

  1. ciekawe odpowiedzi :)
    sama udziału nie wezmę, gdyż już robiłam podobną listę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe... Ja też lubię sobie pomilczeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie punkty poza 11 potwierdzam również u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa :) Zauważyłam, że mamy wiele wspólnego xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda? XD Prawdziwy przełom!

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl