Przyczajony wywiad, ukryte przesłuchanie

11:28


Zasady zabawy:1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich “Tagger” i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.



Pytania od Flouube : 
 Chiny czy Japonia? 
 Japonia
Zbiór opowiadań czy powieść?
 Powieść

Guma do żucia czy żelki? 

 Żelki

Film czy serial?

Hmmm... zależy. Raczej film.

 Teatr czy kino?
Kino.
Krzyżówki czy sudoku?
Krzyżówki
Pizza czy Spaghetti?
Pizza
 Gazety czy książki?
Książki
Podróżowanie czy "bycie na miejscu"?
Podróżowanie
Timon czy Pumba?
Timon
Deszcz czy upał?
Zdecydowanie deszcz ( ale tylko, kiedy bezpiecznie siedzę w domku XD).


Pytania od Jane: 

 Horror czy książki obyczajowe?    
Horror                                                                                                                         
 Powieść czy zbiór opowiadań?
Powieść                                                                                                                                 
 Laptop czy komputer stacjonarny?
Laptop                                                                                   
 Recenzja czy opinia?
 Zależy czyja recenzja i czyja opinia XD Zazwyczaj recenzja.    
 Forum czy portal?
U mnie to bez róźnicy, bo i mam ulubiony portal i ulubione forum. Jeśli chodzi o dłuższą konwersację to forum.
 Lubimy Czytać czy Na kanapie?
Zależy. Zwykle Nakanapie, ale paradoksalnie na Lubimy Czytać przebywam częściej ^^
 Twarda czy miękka okładka?
Miękka
 Książka krótka czy „cegła”?
Cegła

 Film czy książka?

Książka
 Teatr czy kino?
Kino    
 Kuchnia włoska czy polska?
Obojętnie, byleby było smaczne XD

Moje pytania: 

1)  Francja czy Anglia?
2) Fantastyka czy romans?
3) Książka czy czytnik?
4) Laptop czy komputer stacjonarny?
5) Książka czy komiks?
6) Upał czy ziąb?
7) Pragnienie czy głód?
8) Miłość czy przyjaźń?
9) Forum czy portal?
10) Noc czy dzień?
11) Telewizja czy gra komputerowa?

Do zabawy zapraszam:

Również może Ci się spodobać

9 nie zagryzła klawiatura

  1. Dziękuje za zaproszenie i chętnie odpowiem na twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie, co prawda już na pytania odpowiadałam kilka dni temu w notce, więc nie obrazisz się jak odpowiem tutaj? :]

    1) Francja czy Anglia? Francja, bo w niej nie byłam ;]
    2) Fantastyka czy romans? Fantastyka :)
    3) Książka czy czytnik? Książka
    4) Laptop czy komputer stacjonarny? Laptop
    5) Książka czy komiks? Książka
    6) Upał czy ziąb? Upał
    7) Pragnienie czy głód? Pragnienie ;]
    8) Miłość czy przyjaźń? Przyjaźń
    9) Forum czy portal? Forum
    10) Noc czy dzień? Noc
    11) Telewizja czy gra komputerowa? TV

    :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa xD Też mnie ktoś oTagował i teraz biedna siedzę i myślę, co by tu wybrać xD

    OdpowiedzUsuń
  4. XD Myśl, myśl...
    Ja sądziłam, że tym razem mi się uda i nikt mnie nie wkręci, a teraz masz babo placek XD

    Dzięki Cass, jasne, że może być w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie jak Cassiel odpowiem w komentarzu :)

    1. Francja czy Anglia? Anglia, we Francji byłam i mnie nie zachwyciła, a Anglia...marzenie.
    2. Fantastyka czy romans? Fantastyka
    3. Książka czy czytnik? Książka!
    4. Laptop czy komputer stacjonarny? Laptop
    5. Książka czy komiks? Książka
    6. Upał czy ziąb? Ziąb
    7. Pragnienie czy głód? Pragnienie
    8. Miłość czy przyjażń? Miłość
    9. Forum czy portal? Portal
    10. Noc czy dzień? Noc
    11. Telewizja czy gra komputerowa? TV

    Tak wgl to dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę bardzo, ja też dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za zaproszenie ;] Co prawda już na pytania odpowiadałam, więc ni pogniewasz się jak odpowiem na twoje tutaj i dodam je również w moim poprzednim poście na temat 11 pytań? ;p

    1) Francja czy Anglia?
    Anglia
    2) Fantastyka czy romans?
    Fantastyka
    3) Książka czy czytnik?
    Gdybym miała Kindle, to odpowiedziałabym że czytnik, ale nie mam, więc muszę powiedzieć że książka
    4) Laptop czy komputer stacjonarny?
    Laptop, mimo że niestety nie posiadam
    5) Książka czy komiks?
    Książka (chyba że chodzi również o mangę, wtedy i to i to)
    6) Upał czy ziąb?
    Chyba jednak upał, choć wolę lekki chłodek
    7) Pragnienie czy głód?
    Pragnienie
    8) Miłość czy przyjaźń?
    Przyjaźń
    9) Forum czy portal?
    Portal
    10) Noc czy dzień?
    Noc
    11) Telewizja czy gra komputerowa?
    Zależy jaka gra... Hmm ale chyba jednak telewizja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe odpowiedzi :) Wiele się nie różnimy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widać XD
    Dzięki za odpowiedzi dziewczyny, tym bardziej, że już odpowiadałyście... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl