TOP 10: Najlepsze wakacyjne lektury

11:49


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu.

Dziś przyszła pora na... Najlepsze wakacyjne lektury!


Na początku miałam cichy zamiar "podrzucić Wam" książki, które osobiście bardzo lubię. Po głębszym zastanowieniu, sądzę jednak, że lepiej będzie jeśli przedstawię Wam powieści, z którymi naprawdę warto się zapoznać, gdy na dworze gorąc lub upał i dobrze posiedzieć z książką w domku ;-)





"Kwiaty na poddaszu" Virginii C. Anderws , ponieważ jest to książka otwierająca oczy na ludzkie cierpienie.
"Bezduszna" Gail Carriger, dlatego że musiałam ją męczyć przez miesiąc, aby docenić jej wartość. Świetny steampunk, akcja osadzona w wiktoriańskiej Anglii.
"Nieumarła i niedoceniona" Mary Janice Davidson, ponieważ jest to powieść płytka i pusta, ale jaka zabawna! XD
"Czysta jak łza" Charlaine Harris to pozycja pokazująca prawdziwy poziom kunsztu pisarskiego pani Harris. Dobrze napisany kryminał.
"Dobranoc Słonko" Haidi Hassenmuller szczera i prosta. O dzieciach i walce z bliskimi o lepsze życie.
"Nie opuszczaj mnie" Kazuo Ishiguro , ponieważ na początku głupio nią wzgardziłam, dopiero przeczytawszy, doceniłam jej wartość.
"Złodziej Dusz" Anety Jadowskiej debiut polskiej pisarki, który nie tylko zwrócił moją uwagę, a jeszcze nie dał o sobie zapomnieć. Książka sama mówiąca o swojej wartości. Daje czytelnikowi wiele przyjemności i nadzieję w polskie urban fantasy.
"Felix, Net i Nika oraz Świat Zero" Rafała Kosika kolejna część z wielbionego przeze mnie cyklu o trójce przyjaciół, dla których wszystko jest możliwe. Prawdy życiowe, trochę nauki i fantastyki. Powieść nie znająca granic i wciągająca do samego końca!
"Imię wiatru" Patricka Rothfussa  to brak słów. Świetna i rewelacyjna to za mało.
"Achaja tom1" Andrzeja Ziemiańskiego polska fantastyka urosła w moich oczach dzięki tej powieści. Jest wspaniała, tak samo jak kontynuacja i właśnie to się liczy XD

Dobra, dobra! Troszkę przekłamałam. Lubię te książki. Ale sami mi powiedzcie, zaproponowalibyście komukolwiek takie, które Wam do gustu nie przypadły?
Właśnie. XD



Również może Ci się spodobać

8 nie zagryzła klawiatura

  1. Od dawna chcę przeczytać "Kwiaty na poddaszu" i "Dobranoc, słonko". Interesuje mnie też "Bezduszna" i "Czysta jak łza". Cieszyłabym się, gdybym trafiła na którąś z nich jeszcze w wakacje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam niewielkie opóźnienie w TOP10, jednak postaram się je nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnej nie czytałam, a jeśli miałabym po coś sięgnąć, to z pewnością po pozycję nr 1 i 2
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni zgadzam się z "Kwiatami na poddaszu" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też w wakacje czytałam "Bezduszną", a "Nie opuszczaj mnie" już grzeje miejsce na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, a ja nic z tego nie czytałam ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przeczytać Bezduszną i Achaję.. no po prostu muszę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Kwiaty na poddaszu" Virginii C. Anderws - koniecznie chcę przeczytać, już od dawna.
    Cały Protektorat parasola uwielbiam!
    Nieumarła i niedoceniona była przyjemnym czytadłem.
    "Nie opuszczaj mnie" oraz "Achaję" mam w planach.

    Dziękuję za otagowanie mnie ;*

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl