Nocny Stosik #6

14:08

Heeej ! 

 Tak wiem, że jeszcze nie napisałam recenzji wszystkich książek z poprzedniego stosiku. Nie ma co się martwić - jeszcze to nadrobię! No.... nie do końca. "Dziedzictwo" na przykład mnie pokonało. Przeczytałam z cztery pierwsze rozdziały i stwierdziłam, że skoro to już moje książki, to równie dobrze ich lekturą, mogę się katować po wakacjach. Podobnie ze "Strażą". Rany! Dzisiejsze książki młodzieżowe to masakra! "Dallas" się czyta. Recenzja na początku września I promise!

 Gdy czytacie ten wpis, ja już najprawdopodobniej wyleguję się na plaży. Cykl Widmo postów (ustawianych automatycznie), będzie trwał do 25 sierpnia. Odpocznę od pisaniny, a wy nawet tego nie zauważycie XD

Książki zawarte w najnowszym stosiku to:

1) Kłamca Jakuba Ćwieka - z KWK
2) Grobowa wiedźma Kalayny Price - z KWK
3) Zrodzony ze srebra Patricia Briggs (recenzja przedpremierowa, opublikowana już wcześniej)
4) Sekretny język kwiatów Vanessa Diffenbaugh - biblioteka
5) Zasłona kłamstw Jeri Westersoon - z KWK
6) Wąż wśród cierni Jeri Westerson - z KWK ( Hmmm... to raczej tylko na pokazówkę. Nie jestem pewna, czy napiszę coś o tej książce)

7) Człowiek ze złotym amuletem Simon R. Green - z KWK
8) Z miłości do prawdy  Karina Pjankowa - z wymiany
------------------------------------------------------
9) Królestwo Słońca Brian D'Amato - zakup własny
11) Burza Julie Cross - od wydawnictwa Bukowy Las
12) Pomnik cesarzowej Achai - od Gavrana
13) Miłość kąsa - od wydawnictwa Prószyski i Ska [Recenzja]
14) Wrzawa śmiertelnych - od wydawnictwa Prószyński i Ska [Recenzja]

Całkiem prawdopodobne, że niektóre recenzje pojawią się po moim powrocie. Nie ufam Harmonogramowi, więc możliwe, że coś (może nawet z mojej winy) się zepsuje. Tak czy inaczej, ja mam urlop, a wy recenzje. Komentowanie blogów, które zwykle komentuję, zostaje zawieszone aż do mojego powrotu. 


Brzmienie na dziś: 




Również może Ci się spodobać

29 nie zagryzła klawiatura

  1. Świetny stosik! Ale Ci zazdroszczę Burzy! ;) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sekretny język kwiatów - bardzo ciekawa, ale ciężka książka - polecam. Dallas - rewelacja :P
    Patrze na twój stosik i wzdycham - ciekawe kiedy większość tych książek będę mała na półce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Burzę czytałam i nawet fajna. I Sekretny język kwiatów <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne książki. Sama chciałabym być w posiadaniu większości z nich :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący stos:) Niewiele książek znam, tym bardziej będę czekać na recenzje:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo ciekawych tytułów, będziesz miała co robić ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne książki :)
    P.s. Co to jest KWC?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik i też się właśnie zastanawiam co to jest to KWC :P No i chociaż już Cię nie ma życzę przyjemnego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele ciekawych pozycji. Dorwałabym się do kilku z wielką chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grobowa wiedźma Kalayny Price wydaje się ciekawe. O, Achaja! Też chcę!
    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie podebrałabym Ci "Sekretny język kwiatów". Na mojej półce leży "Ukąszenie", więc pewnie po lekturze tej książki, sięgnę po "Miłość kąsa". Oczywiście, jeśli pierwsza część zachwyci mnie na tyle, że zechcę zaopatrzyć się w drugą część. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stos! Aj, chętnie porzyczyłabym to i owo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stos! Chętnie bym parę pozycji podkradła.

    OdpowiedzUsuń
  14. versatile, KWK to Klub Wędrującej Książki na forum Gavran. ;) http://forum.fan-dom.pl/viewforum.php?f=173

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny stos! :) Miłego czytania :) Zazdroszczę "Burzy"
    zapraszam do mnie :
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy stos!
    Widać same cudeńka i ie jeden bloger na pewno ci zazdrości;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa Twojej opinii o książce Sekretny język kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same smakołyki! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie umiem się zdecydowac na jaką recenzję wyczekuję najbardziej ;) Gratuluję stosu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Łaaał :D Ależ piękne stosy! Sama chętnie bym niektóre książeczki przeczytała. I piosenka Halestorm! :D Uwielbiam ich :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny stosik<3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosik świetny. Rozwaliły mnie "widmo posty", będę ich oczekiwać. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Stosiki cudowne, aż sama nie wiem, czego zazdrościć bardziej. :D Przyjemnej lektury i miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  24. "Sekretny język kwiatów" jest cudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki stosik to i ja bym chętnie przyganęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sophie - HA! Kogoś musiało, bo tak miało działać XD

    Super, że stosik się podoba, nie wiem czy dobrze, ale mi do gustu przypada fakt, że jest go coraz mniej, ponieważ inny się tworzy XD

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl