Nocny Stosik #7

12:33

Witam Was !

Jak widać, powrót obfitował w stosik. Stał on na mojej półeczce jeszcze przed wyjazdem i realizacją Ostatecznego Wypoczynku, ale postanowiłam, że będzie takim miłym akcentem na końcówkę wakacji :-D


Mało, mało, to nie połowa, a całość, wszystko dlatego, że teraz i w plecaku i na półkach piętrzą się podręczniki do szkoły. Tak zwane książki dla Edukacji. ;-)

Dziękuję za wszelkie komentarze napisane pod moją nieobecność. Było ich mnóstwo, co wielce mnie ucieszyło. ;-)
Dziękuję także wszystkim osobom, które zaangażowały się z walkę o książki (post poniżej), podarowały jej wpis na swoim blogu, lub po prostu wkleiły obrazek z linkiem. Oczywiście to jeszcze nie koniec i każda forma zaangażowania z Waszej strony, będzie mnie ogromnie cieszyć. XD

Od dołu:

1) "Gone.Zniknęli: Faza Piąta: Ciemność" Michale Grant - z KWK
2) "Mój własny diabeł" Mike Carey - z wymiany
3) "Złodziej" Megan Whalen Turner - z KWK
4) "Sklepik z Niespodzianką. Adela" Katarzyna Michalak - od autorki
5) "Jeden dzień" Dawid Nicholls - z wymiany
6) "Kwiat paproci" Dominik Sokołowski - od wydawnictwa Rebis
7) "Prawdziwe morderstwa" Charlaine Harris - wygrane w konkursie LubimyCzytac.pl


Brzmienie na dziś:



I love Flo! :*

Również może Ci się spodobać

25 nie zagryzła klawiatura

  1. Zazdroszczę "Jednego dnia", "Sklepiku z niespodzianką" i "Prawdziwych morderstw". Zamierzam również zabrać się za serię "Gone". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik... zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik.:D

    PS Tylko ja nie wiem co to jest KWK?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny stos! Przeczytałabym prawie wszystkie książki ;) Życzę przyjemnej lektury no i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. KWK to Klub Wędrującej Książki na forum Gavrana - forum.fan-dom.pl

    Dzięki, mi też się bardzo podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę "Jednego dnia". Miłego czytania :)
    zapraszam :
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Adela" jest bardzo dobra, polecam z całego serca. Miłej lektury, jestem ciekawa Twojej recenzji "Ciemności", bo każdy inaczej odbiera "GONE". ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się co do "GONE". Mnie na początku bardzo irytowała każda część z osobna i wszystkie razem, ale mogę zdradzić, że piątkę odebrałam bardzo pozytywnie XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden dzień i Sklepik z niespodzianką - zazdroszczę! :D A Gone nie lubię i nie sięgnę po 2 część :D Miłego czytania ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos:) Zazdroszczę Gone, ja jestem dopiero na fazie pierwszej^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stos:) Zazdroszczę Gone, ja jestem dopiero na fazie pierwszej^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach,ukradłabym ci GONE i prawdziwe morderstwa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabrałabym Ci każdą książkę z tego stosiku, no oprócz powieści pani Harris, za którą nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik, no i "Złodziej". *_* Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z wymienionych czytałam jedynie "Adelę" i z utęsknieniem czekam teraz na "Lidkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos. :D "GONE" jest genialne. ^^ "Kwiat paproci" chętnie bym przeczytała. :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stos! Ukradłabym niemal wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stosik! Zazdroszczę Jednego dnia ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozazdrościć takiego stosu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Znalazlbym w Twoim stosiku cos dla siebie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stosik :) Gorąco polecam "Adelę" i jestem ciekawa Twoich wrażeń po zapoznaniu się z ta powieścią :D Życzę przyjemnej i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl