Widmowe recenzje i misja: Ostateczny Wypoczynek

11:36

Witam Was, moi drodzy!

Mam do przekazania kilka istotnych informacji. Pierwsza i najważniejsza jest taka, że znikam na dni czternaście i jeden do przodu. Nie będzie mnie od 10 do 25 sierpnia. Nastąpiła tak zwana Laby reaktywacja, czyli Ostateczny Wypoczynek. Wyjeżdżam, najprawdopodobniej nie będę miała internetu, a recenzje będą się publikować.... same.

Abyście o mnie nie zapomnieli i się nie nudzili, ustawiłam w Harmonogramie kilka wpisów, które wystąpią w solówkach bez mojej pomocy(Tak, cały czas wydaje mi się, że czytacie te recenzje). Dla nie wtajemniczonych - To, że są wpisy, nie oznacza, że jestem i ja! A mnie nie będzie. Tak więc jeśli pragniecie się ze mną skontaktować drogą emailową, to  nie ma sprawy, ale odpowiem dopiero po powrocie.
Wszelkie komentarze cały czas mile widziane! Mam nadzieję, że gdy wrócę, nie odkryję żadnej niemiłej sytuacji. Proszę się grzecznie zachowywać i dużo komentować!! :-)

Druga ważna informacja to właściwie przypomnienie. Konkurs. Dostałam już kilka ciekawych prac, a chętnym, którzy cały czas pragną wziąć udział w zabawie, przypominam, że termin składania prac upływa 31 sierpnia, więc pozostał Wam nie cały miesiąc! Naniosłam kilka poprawek w regulaminie. Są to raczej rzeczy informacyjne, niż organizacyjne. Żadna zasada tycząca się zadania, nie została zmieniona, jednak prosiłabym, żeby zainteresowali jeszcze raz zapoznali się z wytycznymi.

Po trzecie - stosiki. Posłuchajcie, publikuję je zwykle dlatego, żebyście wiedzieli co nabyłam i jakich recenzji możecie się spodziewać. Nie jest to informacją, jakie książki będę recenzować. Gdybym pisała tekst do każdej pozycji, którą przeczytam, nie miałabym życia osobistego, a uwierzcie, lubię je mieć ;-)

Wszystkim Życzę miłego, ostatniego miesiąca. Zróbcie coś szalonego i uaktywnijcie Ostateczny Wypoczynek. Mój plan opiera się na zakupach, pluskaniu się w wodach Bałtyku i smakowaniu uczucia piasku pod stopami. Jak będzie on wyglądał w Waszym wykonaniu? Piszcie! 

Brzmienie na dzisiaj: 




Również może Ci się spodobać

9 nie zagryzła klawiatura

  1. No niestety, stosiki bywają okrutne, bo ludzie czekają na recenzję, a jej... nie ma. I się dziwią czemu :D

    Życzę Ci miłego wypoczynku, ja wyjechałam na miesiąc prawie bez Internetu i dwa dni zajęło mi nadrabianie wszystko, więc już trochę Ci współczuję :D Ale nie można całe życie żyć przywiązanym do kompa, trzeba jechać i się baawić i tego właśnie Ci życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niedługo wyjeżdżam... udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego i słonecznego wypoczynku! :)

    A nad konkursem nadal myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanego wypoczynku, wykorzystaj wolny czas w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięęęękuję baardzo :-)

    Z kilkoma poślizgami, problemami i nieprzyjemnymi niespodziankami, przez które wróciłam wcześniej, ale jednak było całkiem nieźle ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl