A zegar tyka...

19:55

Witajcie!

Dzisiaj notka jest motywująco- przepraszająca, albowiem ja także zauważyłam jak rażąco spadły  mi statystyki publikowania wpisów. Kto zagląda na fanpejdża mojego bloga, wie, że teraz częściej pisuję tam (zwykle nie na temat), zamiast tutaj. Na szczęście minął już wrzesień, jednakże cały czas nie umknął mi czas przystosowawczy. Szczerze - nie ogarniam nowej szkoły ani nowych nauczycieli. Miłe książki zbierają się na półeczce i grzecznie czekają, aż po nie sięgnę. Niestety doba nie ma 48h, a mi nie starcza czasu na nic więcej niż wgapianie się w Niedobre książki, które ponoć mają uczyć, a im to nie wychodzi....

Mojego bólu raczej nie zrozumie nikt, kto od tego roku nie idzie Nową Podstawą Programową, która, swoją drogą, jest całkowicie do niczego( żeby nie wyrażać się bardziej dosadnie). Recenzje się piszą i publikowane też będą, jednakże Wielki Dzień Ogarnięcia Wszystkiego Wokół planuję dopiero na piątek-sobotę, więc proszę o cierpliwość. ;-)  

Z poszanowaniem
Spragniona książki w rękach
Bloggerka

Również może Ci się spodobać

13 nie zagryzła klawiatura

  1. Ooo, nowa Nowa Podstawa -.- Cóż tam znowu nabroili?

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekamy, poczekamy :) Ja również bym chciała by doba była dłuższa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny problem... Podręczniki z napisem "Nowa podstawa programowa" są droższe o starszych i mają inną okładkę ale treść tę samą... ktoś nas robi w konia, zwłaszcza, że wyniki egzaminów są gorsze z każdą zmianą. A brak czasu planuję nadrabiać w weekendy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sensu pisac na sile i bez sensu, wiec liczymy, ze jak w koncu pozbierasz mysli i przeczytasz cos ciekawego to podzielisz sie z nami tym :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba nowa podstawa programowa. Owszem, ciężko ją ogarnąć, ale jak dla mnie jest spoko.

    A co do zawalających się książek... hm.. zdaje się, że u mnie leży tak... z 6/7 moich własnych, prywatnych, których nie mam kiedy przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja ostatnio miałam zastój, wprawdzie z innych powodów, ale także już wracam do życia... Cierpliwie czekam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z ledwością piszę cokolwiek [szkoła niszczy mi życie], ostatnio o mało co sama miałabym zastój, więc rozumiem i czekam cierpliwie na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa podstawa - rozumiem całkowicie. :D Rzeczywiście to masakra jakaś po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  9. I klasa LO? :) Ja jeszcze idę starą podstawą, ale rozumiem Cię, też dużo Niedobrych rzeczy do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się! Ja z pewnością poczekam :) Strasznie lubię czytać Twoje recenzje :P Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl