Nocny Stosik #8

17:18


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę ze stosem, choć nie zamierzam nikogo palić (na razie ^^). Jak zwykle - najprawdopodobniej nie zrecenzuję tutaj wszystkiego ze względów czasowych. Coś się jednak na pewno nawinie, a zdjątko wstawiam by się chwalić, puszyć, a przede wszystkim żebyście wiedzieli, że mam co czytać. :)





Od góry:

  - "Śmiertelna groźba" Jima Butchera - od portalu Gavran
 - "Córka Żelaznego Smoka. Smoki Babel" Michael Swanwick - od portalu Gavran
 - "Znak Ateny" Rick Riordan - z biblioteczki brata
 - "Legenda. Rebeliant" Marie Lu - zakup własny
 - "Zbrodnia i kojot" Kevin Hearne - od wydawnictwa Rebis
 - "Nevermore. Cienie" Kelly Creagh - od wydawnictwa Jaguar
 - "Czerwona mgła"Tomasz Kołodziejczak - od portalu Gavran
 - "Nie mogę ci powiedzieć prawdy" Barnholdt Lauren - z wymiany
 - "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele" Jennifer Echols - z wymiany
 - "Magiczna gondola" Eva Voller - z wymiany

Jak widać, większość to młodzieżówki - potrzebowałam sobie odreagować na spokojnie i większości mi się udało. :) Niedługo pojawią się recenzje takich książek jak "Feniks - początek", "Zbrodnia i kojot" oraz "Saga o Rubieżach tom1". 

W chwili obecnej zaczytuję się w najnowszym opowiadaniu Anety Jadowskiej - "Wilku w owczej skórze", który jest łącznikiem pomiędzy pierwszym, a drugim tomem serii o Dorze Wilk. Premiera ebooka będzie miała miejsce 22 listopada, a recenzja tegoż tworu pojawi się przedpremierowo. :)


Również może Ci się spodobać

39 nie zagryzła klawiatura

  1. Świetny stos. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny stosik, nawet się do niego przyczyniłam! Chciałabym móc już przeczytać "Nevermore. Cienie" i nie mogę się doczekać aż wreszcie gdzieś wyłapię tę książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Magicznej Gondoli :D Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Aleksandra - nie dziękuję. :)
    @ Kadzia - widzisz? Pomoc ta była nieoceniona^v^
    @ Ola123 - Dzięki. "Magiczną gondolę" szukałam masę czasu, więc jestem z niej naprawdę dumna, chociaż jeszcze nie przeczytałam. :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdobycze! *.* "Znak Ateny" sama właśnie pochłaniam, a "Rebelianta" muszę koniecznie zakupić. :3 Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stosisko! :3 Podkradłabym Ci "Rebelianta" :) "Magiczną gondolę" czytałam i polecam. Naprawdę, warta uwagi powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie gondole bym chętnie przeczytała, na razie próbuje się ze swym stosikiem uporać, pozdrawiam i jeśli masz ochotę zapraszam do siebie asymaka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za różnorodność. Początki zimy zapowiadają Ci się bardzo interesująco. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zycze bardzo milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja, same fajne tytuły widzę... Podkradłabym Ci z tego dość spore co nieco ;p Niech Ci się to wszystko fajnie czyta, a potem zdawaj relację! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny stosik, zazdroszczę "Znaku Ateny" i polecam "Magiczną gondolę" ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam "Znak Ateny" i "Magiczną gondolę". Świetne książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe stosisko :)
    zazdroszczę "Magicznej gondoli" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny sto, pozazdrościć:) Czekam na recenzje Nevermore!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. @ Maruda - Nevermore już zrecenzowane. :P Jest pod spodem nawet. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nevermore Cienie zazdroszczę :) Miłego czytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przeczytałabym trzy powieści znajdujące się na samym dole oraz "Nevermore".

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudowności! Życzenia miłej lektury są już chyba zbędne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stos! Zazdroszczę "Magicznej gondoli" i "Nevermore. Cienie". Swoją drogą, dobiłaś mnie recenzją tej drugiej! Kobieto! Jak ja mam wytrzymać do momentu, aż książka znajdzie się u mnie :P

    Opowiadanie Pani Anety też już czytam :P Dziękuję bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stosik ;) Chętnie przygarnęłabym Nevermore bo jestem po pierwszym tomie i drugi kusi, ale też pozostałe pozycje od Jaguara. Jestem również ciekawa Magicznej Gondoli, ale stoi już na mojej półce, więc niedługo się przekonam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @ Tala - możesz jeszcze raz przeczytać sobie moją recenzję. :-P
    Nie ma za co. Reckę napisz. ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. stos samych rozkosznych tytułów - zazdroszczę i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Magiczna gondola *_* kurcze, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszyscy zewsząd piszczą mi: weeeź nevermore, weeeź ją! Ale ja wciąż sama nie wiem co o niej myśleć... mam nadzieję że ja zrecenzujesz i pomożesz mi w wyborze :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny stosik! Jest czym się chwalić :D Zazdroszczę "Nevermore. Cienie"! No i "Magicznej gondoli" - mój egzemplarz coś powoli do mnie idzie :( Z "Córką żelaznego smoka. Smoki Babel" również chętnie bym się zapoznała. Jeśli zatem szykują się recenzje tych tytułów to czekam z niecierpliwością! :))
    Przyjemniej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej!
    Na Twój blog natrafiłam dzięki mojej koleżance- Patiopei (na pewno kojarzysz ;) ) I ogólnie jest bardzo fajny :) Tak się ostatnio rozglądam za książkami do poczytania, bo obecnie jestem pod tym względem w... no cóż, w kropce ;P No cóż, jak widać: kto szuka, nie błądzi :)
    Co zaś do stosiku:
    - muszę się koniecznie zabrać za 2 część "Nevermore". Pierwsza część była, jak dla mnie, naprawdę b. fajna :)
    - "Magiczna Gondola" też się ciekawie zapowiada :) Chętnie poszukam w księgarniach :)

    Tak w ogóle- dodałam Ci się do obserwatorów ^^

    Florence :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej, Znak Ateny i Zbrodnia i kojot <333 Oczywiście reszta książek też świetna, ale to dla mnie takie perełki :D Stosik cudny, życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A Mike Carey? On też stosikowy?

    OdpowiedzUsuń
  31. @Sophie - Nie, nie stosikowy, bo mam go od września. :D Właśnie poczytuję. 8-)

    Tak właśnie czekałam i czekałam, kto zauważy...

    @Tristezza - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdy przeczytasz, daj znać, czy warto. U mnie na półce stoi już od jakiegoś czasu, ale jak na razie nie mam motywacji, by po niego sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  33. @Sophie - Tak jest! :) Pierwsza część mi się podobała, więc nie sądzę, aby ta była gorsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A i jeszcze jedno - kiedy recka Druida? Ciekawam opinii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niedługo. Na pewno w przyszłym tygodniu. Muszę pomyśleć jak ująć w tekst moje zadowolenie lekturą tej książki. ^^

    Nie mogę doczekać się kontynuacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Też nie mogę się doczekać. :) Oryginał będzie wydany lada dzień, więc teraz tylko liczyć, że Rebis się pośpieszy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Racja. ^^
    Ale wydawanie poprzednich tomów całkiem szybko im szło, więc mam nadzieję, że w pierwszym półroczu dadzą radę wydać. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl