Nocny Stosik #9

12:46


Ho ho ho!

Witam was w tym przedświątecznym okresie! Wpadłam co prawda tylko na momencik, ponieważ przedświąteczna i postapokaliptyczna atmosfera trwa...
Wciągając mnie do reszty. xD
Niestety wczoraj byłam tak zmęczona, że poszłam spać wcześniej i ominęła mnie cała impreza. Było ciekawie? Spadały jakieś meteoryty? Nie wierzę, że zawsze kiedy coś ciekawego się dzieje, to mnie tam nie ma. :-(
A co do świąt - dużo mówić nie trzeba. Nie dość, że zaczął się sezon na "Nie ruszaj! To na święta!", to jeszcze gonią mnie do sprzątania (sadyści! xD). 




Z tego też powodu po prostu muszę się przed Wami pochwalić moim najnowszym i chyba już ostatnim w tym roku stosikiem. ^^

 Stoooosik :)

 - "Rój" Larson - od Mikołaja nieświętego (Była jeszcze jedna, ale obecnie jest maglowana xD)

 - "Wróżbiarze" Libba Brey - pożyczone od jednostki Gavraniej z KWK

 - "Chłopcy" Jakub Ćwiek - do recenzji od Gavrana

 - "Saga księżycowa. Cinder" Marissa Mayer - prezent od Mikołaja

 - "Bogowie Muszą Być Szaleni" Aneta Jadowska - od Gavrana do recenzji

 - "Podzieleni" Neal Shusterman - od Gavrana do recenzji

Do recenzji pójdzie chyba wszystko... Skoro tyyyle wolnego, to czemu nie? :-)




I jeszcze Gavranowy Mikołaj podesłał mi takie pikne dodatki!! *-*
Prawda, że jedwabiste? :)










 Nutka na dziś: 


Również może Ci się spodobać

15 nie zagryzła klawiatura

  1. Fantastyczny stos i fantastyczne dodatki! Bardzo chciałabym przeczytać "Bogowie muszą być szaleni", ale najpierw sięgnę po tom pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blair, chcesz mnie przygarnąć do siebie? ;D Masz taakie fajne książki xD :*

    OdpowiedzUsuń
  3. książki piękne i dodatki również! Choć niekoniecznie wszystkie lektury w moim guście, to Sagę Księżycową i Podzielonych bym u siebie widziała bardzo chętnie! A końca świata u siebie nie zauważyłam, nic z nieba nie leciało, ziemia się nie rozstąpiła :/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne nabytki :)
    pozazdrościć można :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh... zazdroszczę stoiku i ma co żałować. Ja też smacznie spałam, więc jak coś się działo, to nas totalnie ominęło ;P Sen dobry na wszystko. Nawet armagedon ;P

    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobycze. *.* "Wróżbiarze" to moje marzenie! :D Miłego czytania. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny stos - prawie wszystkie pozycje mam w planie :) miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos i bardzo fajne dodatki. :) Co do sprzątania, absolutnie podzielam Twój ból. :D Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, "Wróżbiarze"! I "Podzieleni"! Cinder to świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @ Cassiel - to zależy, najpierw muszę ustalić cenę za wynajem jednego kątu. 8-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Wróżbiarzy" i "Sagi księżycowej". ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny stosik! Miłego czytania i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę dodatków i książki "Chłopcy". Za powieść "Bogowie muszą być szaleni" już się zabrałam i po prostu przepadłam :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl