Szaleństwo Nocnego Cienia

21:36


Witajcie!

Dzisiaj  kolejnej notki miało już nie być, jednakowoż na chwilę oszalałam i zgłosiłam swego bloga do konkursu na "Bloga Roku 2012". A taka odwaga uhonorowania wymaga! Chociaż wygranie takiego konkursu byłoby ogromnym wyróżnieniem, to na chwilę obecną pragnę przede wszystkim sprawdzić, jak moja strona jest odbierana przez Was - czytelników.

W jaki sposób? Otóż, jeśli zostanę zakwalifikowana do drugiego etapu, będzie on polegał na oddaniu przez Was głosów, na swojego faworyta. Z jednego telefonu będzie można zagłosować na wiele blogów, ale na jednego bloga = tylko raz. 

Tak więc trzymajcie kciuki i pamiętajcie, że Nocny Cień patrzy! :-)

Również może Ci się spodobać

7 nie zagryzła klawiatura

  1. Ja należę do twoich fanek i kocham twoje recenzję, więc wydam te parę złotych na pewno, żeby połechtać twoje ego.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, miło słyszeć. :-P
    Ale to będzie tylko 1.23zł z Vat. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że i ja zagłosuję... jeśli będziesz grzeczna.

    PS: Tamten komentarz dałam z konta mojej siostry, błagam nie publikuj go xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie opublikowałam = byłam grzeczna =... ?
    :D

    Super, to miło, że lubicie czytać te bazgrołki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję odwagi! :) Mam duże szanse, bo świetnie piszesz. :3
    Ja zagłosuję, jakby co. XD
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. A dziękuję za miłe słówko i nie zapeszam. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl