The Versatile Blogger

16:04


Do zabawy zostałam nominowana przez Agę, za co serdecznie dziękuję! :) Jak zwykle dołączam do zabawy ostatnia, ale skoro zrobiła się już z tego taka mała tradycja... To czemuż by jej nie kontynuować? 


Zasady Versatile Blogger przedstawiają się następująco:
- podziękować za nominacje osobie, dzięki której został włączony do zabawy
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards
- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów  

7 faktów z życia Blair:

1. Co dzień zarywam nockę i co rano stwierdzam, że to był z dupy pomysł
2. Jestem Psychofanką Deana Winchestera z "Supernatural"
3. Nie znoszę sprzątać. 90% czasu mojego "sprzątania" to bawienie się odkładanymi rzeczami
4. Odwiecznym konfliktem tragicznym, jaki przeżywam to moje ambicje kontra lenistwo
5. Kiedyś pisałam wiersze, ale przestałam to robić, gdy zaczęłam je czytać
6. Lubię, gdy ludzie wokół mnie się śmieją (niekoniecznie ze mnie)
7. Jednym z moich ulubionych zajęć jest sen... Co oczywiście nie żyje w zgodzie z punktem pierwszym...
 Wniosek? Całe moje życie sobie przeczy. xD

Również może Ci się spodobać

15 nie zagryzła klawiatura

  1. Haha, fajnie to napisałaś <3 Widać, że jesteś fajną i ciekawą osobą^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna i ciekawa - he he. (To wcale nie ironia, nie myśl sobie, droga Blair).

      Ty też mnie niczym nie zaskoczyłaś, chociaż punkt piąty - coś o tym wiem :P

      Usuń
    2. No ja myślę, że to nie była ironia. W końcu i tak zobaczymy się face to face i przekonasz się co to gniew. xD

      Usuń
    3. A Ty się w ogóle umiesz gniewać? :P

      Usuń
    4. Od czasu do czasu nawet mi wychodzi. xD Ale wtedy jak wszystko inne - z pasją. :-P

      Usuń
  2. Mam tak samo z zarywniem nocek. Najczęściej przetrzymują mnie jeszcze osoby z któymi konwersuję i niestety przeklinam te osobistości w myślach każdego sennego poranka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to bardziej kwestia nauki/oglądania serialu/ czytania książki. xD

      Usuń
    2. Te wymienione przez Ciebie i owszem, ale wtedy, gdy już wszystko się kończy jeszcze ktoś mnie przylapie na fb, albo gadu :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z punktem 1, 3 i 4. Wiem, że dużo bym zrobiła, ale... nie chcę mi się:P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam to z uśmiechem na ustach, świetnie napisane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebanalne poczucie humoru. (: Ja także nienawidzę sprzątać, chociaż lubię porządek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządek dobra rzecz, tylko niech sam się organizuje. xD

      Usuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl