Top 10: najbardziej wyczekiwane premiery 2013 roku

19:38


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na... Dziesięć najbardziej wyczekiwanych premier 2013 roku!


Tak wiem, że zapowiadałam swój powrót dopiero na łykend, przyprowadzając ze sobą ofiarę w postaci recenzji. Tak też będzie (mam nadzieję xD), ale postanowiłam, że 2013 rok warto zacząć od czegoś bardzo przyjemnego, a aktualna akcja "Top 10", doskonale tutaj pasuje! Chociaż moje typy bardziej można nazwać marzeniami, a nie oczekiwaniami, bo, chociaż bardzo bym chciała, aby niektóre książki wyszły w tym roku, to niestety życie jest brutalne, przez co za bardzo na to nie liczę.  :(

Mój ranking prezentuje się następująco:



 - "Blood cross" Faith Hunter - kontynuacja "Zmiennoskórej". Pierwsza część bardzo przypadła mi do gustu, tym bardziej, że cały cykl zapowiada się obiecująco. Wydawnictwo nie odpowiada na pytania o datę wydania książki.

 - "Ciemnorodni" Alison Sinclar - Bellona ma zamiar wydać ten tytuł już 31 stycznia, a ja wprost nie mogę się doczekać! 

 - "Gone. Light" Michael Grant - Kto nie chciałby poznać zakończenia tej historii? Mam nadzieję, że Wydawnictwo Jaguar nie karze nam długo czekać. 

 - "Dreamfever" Karen Marie Moning - zapowiadana na 2013r. Mam nadzieję, że nie będzie żadnego przekładania.

 - "Scarlet" Marissa Meyer - Właśnie kończę "Cinder". Wciągająca fabuła, ciekawi bohaterowie, jestem bardzo zainteresowana kontynuacją. :)

 - "The Blinding Knife" Brent Weeks - Na tą ksiażkę czekam już od dawna - od momentu, kiedy doczytałam ostatnie strony "Czarnego Pryzmatu".

 - "Magic Rises" Ilona Anderws - czyli inaczej Kate Daniels 6.0 - *-* 

 - "Cry Wolf" Patricii Briggs - Zapowiedziane na ten rok. Wywalczone już dawno. Niech tylko FS nie karze czekać zbyt długo!

 - "Legenda. Wybraniec" Marie Lu - "Rebeliant", mimo wielu wad, bardzo przypadł mi do gustu. Premiera kolejnego tomu tej trylogii jest zapowiedziana na wiosnę 2013r. 

 - "River marked" Patricii Briggs - Jedno wielkie marzenie. Mercy 5.0 została wydana w wakacje ubiegłego roku. Moim ogromnym pragnieniem jest, aby wydawnictwo nie zwlekało z wydaniem części kolejnej i postarało się to zrobić jeszcze w tym roku. Pożyjemy, zobaczymy.

 A moim MEGA, MEGA pragnieniem, jest trzymanie w swoich łapkach, JESZCZE w tym roku:



A jakie są Wasze książkowe pragnienia/ marzenia? Co najbardziej w świecie, chcielibyście w 2013r. trzymać w swoich łapkach?  

Również może Ci się spodobać

13 nie zagryzła klawiatura

  1. "Cry Wolf" mam nadzieję, że kochana FS znów numeru nie wywinie

    OdpowiedzUsuń
  2. A, mi jakoś nic nie pod pasowało :c

    OdpowiedzUsuń
  3. "Hyperversum 2", a nawet nie wiadomo czy będzie wydane. Trafi mnie coś! Także "Requiem" bo nie mogę się doczekać zakończenia "Delirium", a jak na teraz to już nie mam więcej pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Kadzia - To wlaśnie jest najgorsze. Jak wydawnictwo zaczyna wydawać książki, a później przestaje, seria stoi w miejscu, a jest grupka czytelników, których interesuje kontynuacja. :(

    @Blueberry - Byle szybciej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę ja raczkuję. Właśnie w ramach wyzwania, które organizuję mam zamiar poznać wielu autorów wymienionych przez Ciebie. Też w związku z tym będę czekać na Patrice Briggs czy Ilonę Andrews, Karen Monng czy Faith Hunter - o ile mi się spodobają ich powieści, a wierzę, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, ja czekam na GONE. Ale z drugiej strony, jak pomyślę, że będę musiała się pożegnać z bohaterami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie zgadzam się ze wszystkimi typami :D Chociaż w sumie książek Brent'a Weeks'a jeszcze nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że na żadną z podanych książek nie wyczekuję, bo nie są w moim klimacie, ale Tobie życzę, aby trafiły w Twoje ręce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe pozycje wybrałaś :)
    sama jeszcze nie zastanawiałam się nad premierami tego roku
    choć może są dwie
    "Mistrz" Katarzyny Michalak oraz kolejna książka z serii "Uniwersum Metro 2033", która ma mieć premierę na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobne do Twoich. Oczywiście Kate Daniels w tym roku to marzenie największe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej oczekuję na Scarlet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobię własny ranking, ale wiem, że na pewno znajdzie się tam GONE. Jak ja chcę tą książkę! :D

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl