Zmiany, zmiany, zmiany!

13:28

Witajcie!

Na wstępie uprzedzam, że jest to już ostatni w tym miesiącu, post przepraszająco - przepytujący. :) Jeśli wchodziliście na bloga wczoraj, to naprawdę jestem w ogromnym szoku, że dzisiaj wróciliście! Nie przesadzam, sama dobrze wiem, jak to wyglądało. Jednak z dumną, a właściwie z ulgą, mogę dzisiaj napisać, że najpoważniejsze zmiany już zaszły. Teraz pozostały mi tylko kosmetyczne poprawki, za które wezmę się, gdy wreszcie otrząsnę się z podziwu dla siebie, że w końcu wygrałam walkę z HTML-em. 

Ale jaka to była bitwa! :)

Co nie zmienia faktu, że strasznie się martwię, iż nowy wygląd nie przypadnie Wam do gustu. Doskonale wiem, że tamten szablon miał styl, że miał klimat - nie bez powodu ostał się przez cały rok. :) Dlatego też drżę i się niepokoję. "Plan B" cały czas istnieje - do starego szablonu można wrócić. Jednak szczerze Wam powiem, że wolałabym nie. 

Tak więc czekam na werdykt! 

Również może Ci się spodobać

15 nie zagryzła klawiatura

  1. Teraz zdecydowanie mi się podoba. Jest czytelny, charakterystyczny i ma klimat :) Zostaw tak jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jest dobrze, może zostać ;)

    Ja przed zmianami założyłam po prostu nowego bloga, niedostępnego dla innych i na nim przeprowadzałam wszelkie operacje jakich potrzebowałam, gdy byłam zadowolona z efektu i wiedziałam, że to jest to, wtedy "zainstalowałam go" na właściwym blogu. Oszczędziłam tym dziwnych konfiguracji osobom odwiedzającym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech... No ja nie byłam aż tak inteligentna, żeby o tym pomyśleć. :(
      Na razie też nie planuję "następnego razu", więc nie powiem, że przyda mi się to na przyszłość. ^^ Ale dziękuję za radę. :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie podoba mi się nowy wygląd. Bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to się cieszę. :) Półtora roku temu nie myślałam o tym, jak trudno jest znaleźć szablon pasujący tematycznie do nazwy. :-P

      Usuń
    2. zdecydowanie Ci się to udało. Bardzo fajny klimat :)

      Usuń
  4. Nowy wygląd pasuje jak najbardziej! Jestem za, szczególnie, że uwielbiam ciemne barwy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z innymi wyżej - jest klimatycznie bardzo! Trzeba się będzie przyzwyczaić do czytania białego na czarnym, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Właściwie przy poprzednim szablonie było białe na fioletowym, więc mam nadzieję, że to jeszcze nie taka zła zmiana. :) Zawsze można pomyśleć o jakiś odcieniach szarości, ale nie sądzę, żeby się to sprawdziło przy długich tekstach.

      Usuń
  6. Mi się tam strasznie podoba, teraz jest na serio tak mrocznie i klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wiele ładniej, niż poprzednio, chociaż wrażenie psuje mi ten szary pasek na górze.
    Tło za to cudowne, same mroki w cieniu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jupii! +100 do jedwabistości. :-D

      Paska niestety zmienić nie mogę, pole nawigujące musi się ostać. W przyszłości mogę pomyśleć o czymś bardziej pasującym do tego szablonu, ale na razie musi zostać jak w oryginale.

      Usuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl