Konkurs ANTYwalentynkowy

18:06

Witajcie!

Wielkimi krokami nadchodzi święto, którego absolutnie nie pojmuję, święto, które wprowadza mnie w stan depresyjno-podobny (temat na osobną notkę xD). Tego dnia wszystko wydaje się absolutnie słitaśno-przytulaśno-kochaniutkie, zaczynając od większych cen bombonierek, przechodząc przez brak rezerwacji biletów w kinie i kończąc na wystawach w sklepach, które są przygotowane już od dobrych kilku (!) tygodni (to ostatnie przebija tylko i wyłącznie Last Christmas puszczane w radiu od połowy października do końca stycznia), więc warto będzie zrobić coś, co rozweseli tych, co nie mają drugiej połówki pomarańczy, a w repertuarze niezmiennie króluje u nich wisielczy humor i  myśli owadobójcze.

Dlatego też zadecydowałam, że czas na konkurs. 

Konkurs - publiczne ogłoszenie Blair, która przyrzeka, że osoba, która wykona jakąś masakrycznie trudno-dziwno-wymagającą czynność, w nagrodę dostanie od niej nagrodę. 
Tym razem zwycięzca dostanie ten zaszczyt, wybrania sobie nagrody spośród poniżej przedstawionych zestawów: 

Zestaw A:

 - "Dziewczyna, która chciała zbyt wiele" Jennifer Echols 
 - "Nie mogę powiedzieć ci prawdy" Lauren Barnholdt

Zestaw B:

 - "Królowa Lata" Melissa Marr
 - "Król Mroku" Melissa Marr


Uwaga!

Książki pochodzą z mojej prywatnej biblioteczki, co oznacza, że są w bardzo dobrym stanie, bez żadnych uszkodzeń i były czytane maksimum dwa razy, a później grzecznie stały na regularnie odkurzanej półeczce. :)


ZADANIE KONKURSOWE: 

Jest proste, a zarazem bardzo trudne. Należy stworzyć/ napisać/ narysować coś śmiesznego, co miałoby związek z walentynkami, a jednocześnie miałoby charakter prześmiewczy, ironiczny, a nawet zahaczałoby o absurd. 


Może to być śmieszny wierszyk, historyjka, grafika, rysunek albo demotywator. Wszystko zależy od Was!

Przykład (znaleziony w interecie)


TELEGRAM

Kocham STOP
tęsknię STOP 
całuję STOP 
przyjeżdżam STOP 
BABCIA

Autor pracy, która najbardziej mnie rozśmieszy/zaszokuje/wstrząśnie zostanie obdarowany jednym z zestawów nagród.

Informowanie o konkursie nie jest warunkiem uczestnictwa, jednakże pisanie o nim na swoich stronach, profilach, ścianach,  byłoby  mile widziane, ponieważ, jeśli ilość zgłoszeń przekroczy liczbę 20, pracy która zajmie drugie miejsce, przypadnie drugi zestaw nagród!


REGULAMIN:

Organizatorem konkursu jest blog Nocny Cień (www.nocnycien.blogspot.com), prowadzony przez osobę prywatną. 

0) Udział może wziąć każdy
1)  Jedna osoba = jedna praca konkursowa przy czym jedna osoba= jedna tożsamość . Rozdwojone osobowości nie są mile widziane
1.1) Uczestnik wysyłający pracę, jednocześnie oświadcza, że jest jej autorem. 
2) Niech tylko ktoś mi oszukuje, to krzywo spojrzę i dyskwalifikacja.
3) Prace wysyłamy od dziś (tj. 10 lutego 2013r.) do 24 lutego 2013r. włącznie. Co przyjdzie później nie będzie już liczone.
4) Aby wygrać nagrodę należy wykonać zadanie konkursowe. (wyżej)
5)Wyniki konkursu zostaną opublikowane do 2 marca 2013r.
6) Nagroda zostanie wysłana do zwycięzcy listem poleconym do 9 marca 2013r.
7) Rozwiązanie zadania konkursowego wysyłacie na mojego emaila - blair.blake@wp.pl o tytule: KONKURS: "Antywalentynkowy szał"
8) Uczestnicy, po wyłowieniu laureatów konkursu, mają prawo złożyć reklamację. Z racji, że nie udostępniam swojego adresu domowego, prosiłabym do tego celu wykorzystać mój adres email. 


Pytania można zadawać pod postem.

UWAGA!
Wszelkie prace zamieszczone w komentarzu, będą usuwane oraz nie zostaną wzięte pod uwagę przy typowaniu zwycięzcy! 

Mroki z Wami!
B.

Również może Ci się spodobać

17 nie zagryzła klawiatura

  1. Podoba mi sie ten pomysł, wszak nie wszyscy tego dnia muszą obowiązkowo świecić serduszkami w źrenicach. Wrzuciłam info na mojego bloga. Może coś mi się wykluje w umyśle w międzyczasie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny konkurs, nawiasem mówiąc przypomniałaś mi, abym przygotował worek na czwartek - w końcu jak co roku w ten dzień będę rzygał tęczą... -_-

    Uuuu jak tu mroczno...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i mam jakiś tam pomysł, więc gdy napadnie na mnie wena z chęcią coś napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niech napada, obdarowuje całą sobą i działa! xD

      Usuń
  4. A ja tam walentynki uwielbiam i nie podoba mi się nagonka na to święto. Jakoś nikt nie ma nic przeciwko tłustemu czwartkowi, a wszyscy mają coś przeciw walentynkom. Nie pojmuję. Konkurs nie dla mnie, ale życzę powodzenia.

    ps. czekam na recenzję Długiej ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pączusiów? Jak można mieć coś do pączusiów? O.o

      Książka na razie się czyta, więc recenzja prędko nie nadejdzie, ale się cieszę. :)

      Usuń
  5. Hmmmm.... nie lubię walentynek, więc chętnie wezmę udział w konkursie, szczególnie, że zestaw A się do mnie pięknie uśmiecha :P Problem tylko u mnie z kreatywnością... może jednak do tego 24 narodzi się we mnie jakiś genialny pomysł! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hohohohoho świetny pomysł! Aż wezmę udział, mam dużo wrednych pomysłów. :3
    Wrzucam bannerek u siebie w zakładkę konkursową. :3
    Antywalentynkowe: xoxo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy konkurs, podziwiam Twoją fantazję

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie masz pomysłu na konkurs w temacie końca ferii? TO jest depresyjny nastrój...

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy konkurs :))
    życzę powodzenia wszystkim, którzy się do niego zgłoszą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję świetnego pomysłu!!
    Przeraziło mnie, gdy nawet ksiądz w kościele wspominał o tym "święcie" na miesiąc przed nim...

    OdpowiedzUsuń
  11. łał xd zaskoczyłaś mnie z tym konkursem.. szacun ziomuś

    OdpowiedzUsuń
  12. a na noc walentynkową to chciałaś isć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak - jakie tam filmy leciały! xD
      A to z resztą miała być w moim wykonaniu noc ANTYwalentynkowa - miałam w tym temacie bardzo ambitne plany. :)

      Usuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl