Książka za złotówkę!

16:16


Na NC nie za często pojawiają się informacje o przecenach czy obniżkach, jednakże dla nadchodzącej akcji postanowiłam zrobić wyjątek. Z doświadczenia wiem ile pieniędzy potrafi wydać przeciętny książkoholik za swe niesłabnące pragnienia, przy czym ta suma jest NICZYM w porównaniu z zakupowymi marzeniami. Przynajmniej dla mnie. 

Dlatego chciałabym zapoznać Was z akcją KodówRabatowych.pl  -   największym w Polsce portalu oferującym kody rabatowe, promocje i zniżki do sklepów internetowych, który w porozumieniu z księgarnią internetową Fabryką.pl  zorganizował niespotykaną dotąd akcję promocyjną: 12 lutego 2013 roku o godzinie 11:00 na stronie Kodyrabatowe.pl zostanie opublikowany ekskluzywny kod rabatowy, który wykorzystać będzie można do zakupu książki za 1 zł.

Skorzystać z oferty może pierwsze 100 osób. Wybierać będzie można z 200 pozycji, ich lista będzie systematycznie publikowana na portalu KodyRabatowe.pl jak i na jego fanpage. To jednak nie wszystko, co KodyRabatowe.pl i Fabryka ma do zaoferowania. Dostępny również jest ekskluzywny kod rabatowy, który obniża wszystkie zamówione pozycje o 14%.

Spójrzcie na to: http://kodyrabatowe.pl/fabryka

Dzięki zapisaniu się do listy mailingowej otrzymać można przypomnienie o rozpoczynającej się akcji oraz informacje o kolejnych rabatach i promocjach.


Życzę satysfakcjonujących łowów. :)
Mroki z Wami!

Również może Ci się spodobać

9 nie zagryzła klawiatura

  1. Bardzo przydatna informacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa informacja, ale niestety tym razem kompletnie nie jestem zainteresowana - mam zbyt wiele książek do przeczytania i doliczając jeszcze lektury... Tym razem obejdę się smakiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to tak jak ja. :(
      + Brak kasy sprawia, że po prostu nie mogę uwierzyć, iż zawsze coś ciekawego się pojawia, kiedy ja jestem już obkupiona do granic możliwości. :D

      Usuń
  3. Ciekawa wiadomość. Jednak we wtorek o 11:00 nie będę miała dostępu do komputera :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe życie czekałam na takie promocje... tylko po to, by były w czasie, gdy dostępu do końca nie będzie na pewno (pocieszę cię, ty też będziesz miała ten problem :P), a i liczba książek do przeczytania jest przerażająca. Ot, sprawiedliwość.

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl