Nocny Stosik #10

18:07

Hej ho!

Nadszedł już luty - kto by pomyślał, że tak szybko minie pierwszy miesiąc nowego roku? Czas gna, pędzi i nie czeka na spóźnialskich. Dlatego też nowy stos książkowy wstawiam dzisiaj, chociaż z poprzedniego jestem Wam jeszcze winna jedną recenzję, która pojawi się na pewno. :)

Z uwagi na to, że w styczniu za wiele się nie działo, a wart ponownego wspomnienia jest tylko nowy szablon... Powiem tak, nieregularne posumowania cały czas pozostaną nieregularne. xD
A radość ze stosika jeszcze większa, bo nie tylko mam szansę się pochwalić, że stosik istnieje (!), a jeszcze pękam z dumy, ponieważ mam nawet... czas na czytanie! 


Prezentując każdego bohatera przyszłych recenzji:

1) "Rozwiazda" i "Wir" Peter Watts -  książki już za mną. Literatura wymagająca, ale też bardzo satysfakcjonująca. :)
2) "Żelazny Książę" Meljean Brook - z wymiany z Tulą
3) "Przez burze ognia" Veronnica Rossi - z promocji Znakowej
4) "Trafny wybór" J.K. Roweling - jak wyżej
5) "Blask" A.K. Ryan - od Gavrana
6) "Długa ziemia" Pratchett & Baxter - od wydawnictwa Prószyński i Ska
7) Antologia "Chodząc nędznymi ulicami" - od Rebisu 

A które z tych książek pojawią się także w Waszych stosikach? :)


Nutka na dziś: 


Również może Ci się spodobać

16 nie zagryzła klawiatura

  1. Bardzo fajny stosik. Kilka książek z Twojego stosiku mam nawet w swojej biblioteczce.
    Ps. Przyzwyczajam się powoli do nowego szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny stosik!
    Zazdroszczę "Blasku" i "Przez burzę ognia".

    OdpowiedzUsuń
  3. Stos idealny do chwalenia się. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa "Blasku" i "Chodząc nędznymi ulicami" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z owego stosu posiadam jedynie "Trafny wybór", ale resztę książek z miłą chęcią bym Ci zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak patrzam na wasze stosiki, to aż mi żal, że
    a) jestem tylko biedną nastolatką
    b) i tak nie ma blisko żadnej księgarni
    c) błahahahaha.... już za 2 tygodnie jadę na wielkie zakupy i pewnie znów wydam wszystko na książki. tak... to ostanie mnie pociesza ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego czytania - książki kojarzę, ale jeszcze nie znam ich treści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blask, Przez burze ognia i Trafny wybór to zdecydowanie moje Must have! :D Piękny stosik! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mnie czeka Trafny Wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Blas"! "Przez burze ognia"! Lepiej pilnuj półki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "Żelaznego Księcia" też zdobyłam z wymiany. ;3
    Ciekawa jestem, co napiszesz o "Przez burze ognia"! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzy mam, a reszty zazdraszam. Wstrzymam się ze swoimi aż napiszesz recki, bo może nie waro tracić czasu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńka! Z miłą chęcią podwędziłabym Ci "Chodząc nędznymi ulicami" :P Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę całego stosiku :P Mam nadzieję, że wszystkie wybrane przez Ciebie książki, to trafny wybór ;)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl