HIGH FIVE! - Ulubione filmy

18:46



HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.

Chcesz dołączyć do tej akcji? Kliknij tutaj.

Pomyślałam, że tuż przed nowym miesiącem, dobrze będzie przyłączyć się do nowej akcji. :) Chociaż powinno być dla mnie oczywistym, jakie filmy lubię najbardziej... naprawdę bardzo trudno było wybrać!
Oto i one (ustawione losowo):

Bardzo długo czekałam, żeby obejrzeć ten film, chociaż intuicyjnie czułam, że uplasuje się on na jednym z miejsc "naj". W końcu, gdy obejrzałam... Byłam na siebie zła, że po premierze nie wybrałam się do kina. To jedna z tych produkcji, którą po prostu trzeba zobaczyć na dużym ekranie. Christopher Nolan zachwycił mnie przy "Mrocznym Rycerzu", a "Incepcja" to IMHO mistrzostwo.
TRAILER
SOUNDTRACK

Genialna produkcja. Od czasu do czasu wracam do tego filmu. Nie tylko została poruszona tutaj tematyka trudnej młodzieży i jej problemów (co jest ostatnio tematem na "czasie"), a także wytyczania granic. Dlaczego nie wolno z kogoś się wyśmiewać? Czym w dzisiejszych czasach jest dla nas II wojna światowa? Nauczką czy zapomnianą historią? 

Tutaj przydałoby się wymienić wszystkie trzy filmy, a nie tylko jeden - ten ostatni, ponieważ pod każdym względem, jest to po prostu mistrzostwo w każdym calu. Materiał dopracowany, muzyka, zdjęcia, scenografia, aktorzy... Wart wszystkich nagród i nominacji!

TRAILER
SOUNDTRACK



 Jeśli chodzi o książki - polecam wszystkie, jeżeli o filmy - uważam, że warto zwrócić uwagę przede wszystkim na piątą część. Już dawno nie robiłam sobie powtórki wszystkich części (czytaj: Jak mogli tak nie zrobić tradycyjnej, świątecznej powtóreczki!), nie wskażę Wam największych zalet filmu. Po prostu to właśnie "Zakon Feniksa" zapisał się w moim serduchu i cóż... Polecam. :)



Uwielbiam wszystkie części, ale to właśnie "Piraci z Karaibów: Na krańcu świata" wymiatają najbardziej. O!
TRAILER
SOUNDTRACK

Również może Ci się spodobać

0 nie zagryzła klawiatura

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl