Wyniki konkursu

17:18

A ZWYCIĘZCĄ ZOSTAJE:

Hanna Sidor

Już dziś się pakuję, wyjeżdżam do Zakopanego
Niech tam mnie zakopią, aż po paznokcia najdłuższego

Od lat mam dosyć tego święta przeklętego,
Chyba zażyję wywaru z kwasu acetylosalicylowego...

Bo niestety, brak mi drugiej połówki
I nie mam z kim zjeść kolejnej parówki
Wsiądę więc do swojej ciężarówki
I nie wrócę aż do końca majówki

Stwierdzam, iż Walentynki są przereklamowane
Te wszystkie idiotyczne serduszka, na kartkach rysowane
To, czym naprawdę jest miłość, jest niedoceniane
Alez to wszystko pogmatwane...

Autorkę pracy proszę o podesłanie swojego adresu wraz z numerem zestawu na mój email, a wszystkim uczestnikom i obserwatorom konkursu, dziękuję za miłą zabawę. :)

Również może Ci się spodobać

9 nie zagryzła klawiatura

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl