Nocne zapowiedzi #1

15:50









Na wstęp:
Bardzo miło mi Was powitać na pierwszych Nocnych zapowiedziach. :) Mam nadzieję, że cykl ten nie tylko pomoże mi w systematyczności dodawania nowych tekstów (na co ogromnie liczę!), ale także Wam w zorientowaniu się, co niedługo zostanie opublikowane na Nocnym Cieniu. :) 

Będzie  to nieregularny przegląd nowości na moim blogu. Nowe zapowiedzi będą pojawiać się zapewne wtedy, kiedy poprzednie zostaną zrealizowane przynajmniej w 90%. Będą to stosiki, flesze filmowe, czyli prezentacja filmów, które obejrzałam lub obejrzeć mam zamiar oraz informacje o tekstach, felietonach czy artykułach, które udało mi się sklecić i którymi będę chciała się z Wami podzielić. :)

To tyle, jeśli chodzi o wstęp. Teraz życzę Wam miłej lektury!

STOS:

*"Portret pani Charbuque. Asystentka pisarza fantasy" Jeffrey Ford - bardzo udana wymiana. :)

*"Requim" Lauren Oliver - Się zawiodłam. Poważnie się zawiodłam.

*"Życie Pi" Yann Martel - film był pierwszy, ale i książka być musi.

*"Nakręcana dziewczyna" Paolo Bacigalupi - autor wychwalany od dawna.

*"Skok w wizję/ Skok w konflikt" Stephen Donaldson - prezent na dzień kobiet (kwiatek też był xD)

* "Legenda. Wybraniec" Marie Lu - właśnie się zaczytuję

*"Złomiarz" i "Zatopione miasta" Paolo Bacigalupi - bardzo niecodzienne wydania...

* "Dreszcz" Jakub Ćwiek - recenzja już wię pojawiła KLIK

*"Ciemnorodni" Alison Sinclair - jak wyżej KLIK

*"Gorączka1"Dee Shulman - takiej nieświeżej krwi to już daaaawno w ręku nie miałam!

* "Oślepiający nóż" Brent Weeks - tytuł ten na mej półce można podsumować tylko tak: NARESZCIE! :)


FLESZ FILMOWY:


I jak? Widzicie coś dla siebie? Co sądzicie o nowych pomysłach?






Nutka na dziś:



Również może Ci się spodobać

11 nie zagryzła klawiatura

  1. Hm, ja mam Zatopione miasta na półce, czekają cierpliwie :) A w weekend najblizszy wybieram się na Intruza i jestem tego filmu bardzo ciekawa... Incepcji wciąż jeszcze nie widziałam, ale takie plany to ja po maturze będę realizować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza część to "Złomiarz", tyle że kilka miesięcy później wydany i to jeszcze przez inne wydawnictwo...
      Ja najpierw zabiorę się za "Nakręcaną dziewczynę". :)

      Usuń
  2. Zawiodłaś się na Requiem? Nawet mi nie mów takich rzeczy! Liczę na tę serię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na "Życie Pi" i "Requiem", chociaż intryguje mnie także "Nakręcana dziewczyna". "Incepcję" oglądałam w dniu premiery, natomiast mam ochotę na "Intruza".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwieka oraz bengalskiego tygrysa Ci niesamowicie zazdroszczę. Wybór filmów ciekawy, lecz "Intruz" to kompletnie nie moja bajka. Mimo wszystko ciekawy pomysł na notki. Osobiście jednak rozbudowałbym trochę "flesz filmowy", bowiem jest nieco ubogi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jeszcze w fazie rozbudowy. :) Nie szarżuję, bo najpierw muszę się przekonać jak w praktyce to u mnie będzie wyglądać. :)

      Usuń
  5. "Requiem" Cię zawiodło? Jak? O.o To nie możliwe... :< Nie może być! Pomysł ciekawy, serio. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zawiodło, że zawiodło Jednorożcu - tak przeczytałam i stwierdziłam, że gorsze od "Delirium", ale jeszcze nieświeża krew z tego nie jest. ;-)

      Usuń
  6. Świetny stos :D Z miłą chęcią "gwizdłabym" z niego "Nakręcaną dziewczynę" oraz "Zatopione miasta" :D Co do filmów to ciekawa jestem Twojej opinii o "Intruzie" :D Miłej lektury i oglądania

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, że na ,,Intruzie" się nie zawiedziesz :D mnie podobał się bardzo :P

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl