Blogowy kramik, czyli...

22:58

... Blair sprzedaje książki!

Ostatnio stwierdziłam, że na moich półkach stoi zbyt wiele książek, do których nie mam zamiaru wracać. Dlatego też postanowiłam nie być samolubna i się z Wami podzielić. Każdą z poniższych książek jestem gotowa sprzedać za taką samą cenę - 20zł  + przesyłka (jaka, to zależy od Was). 




  

W przypadku, jeśli będziecie zdecydowani na którąś z powyższych pozycji, piszcie do mnie na email: blair.blake@wp.pl

W przypadku kilku chętnych będzie się liczyć pierwsze zgłoszenie!
Gdy książka będzie już komuś obiecana, jej okładka zostanie usunięta z tego postu!


Również może Ci się spodobać

2 nie zagryzła klawiatura

  1. Tymi pozycjami nie jestem zainteresowana, ale zapewne znajdziesz chętnych, którzy je przygarną :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj.. czemu nie jestem obecnie przy kasie :/ Tylko muszę się wzbraniać przed zakupami :/ Masz tytuły, które pożądam, jak chociażby "Przez burze ognia" ehh

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl