Wakacyjne propozycje, czyli...

16:41

... wszystko to, co warto przeczytać, przesłuchać i obejrzeć!

Za nami już połowa lipca! Czas biegnie nieubłaganie, po co więc marnować go na nudy? Przedstawiam Wam zatem swój prywatny wakacyjny ranking, czyli wszystko to, co w najbliższym czasie warto przeczytać, przesłuchać czy obejrzeć! 










DO PRZECZYTANIA:

Devin Jones, student college’u, zatrudnia się na okres wakacji w lunaparku, by zapomnieć o dziewczynie, która złamała mu serce. Tam jednak zmuszony jest zmierzyć się z czymś dużo straszniejszym: brutalnym morderstwem sprzed lat, losem umierającego dziecka i mrocznymi prawdami o życiu – i tym, co po nim następuje. Wszystko to sprawi, że jego świat już nigdy nie będzie taki sam...Życie nie zawsze jest ustawioną grą. Czasem nagrody są prawdziwe. Bywają też cenne.
Pasjonująca opowieść o miłości i stracie, o dorastaniu i starzeniu się – i o tych, którym nie dane jest doświadczyć ani jednego, ani drugiego, bo śmierć zabiera ich przedwcześnie. 


Wilk Omega jest jak szaman wśród Indian, znajduje się poza wszelkimi układami i zależnościami. Musieli nauczyć ją spuszczać wzrok. Uległe wilki robią to instynktownie.W górach giną turyści, a wszystko wskazuje na zdziczałego wilka samotnika. Anna Latham nie wierzy w istnienie wilkołaków. Do czas. Pewnej nocy zostaje brutalnie zaatakowana i staje się... jednym z nich - niewolnicą w stadzie. dominujących samców. Uczy się pokory i nieufności. Wtedy w jej życiu zjawia się Charles Cornick, egzekutor i syn przywódcy wilkołaków Ameryki Północnej. Tym samym Anna zostaje wplątana w sytuację, która ją zdecydowanie przerasta

 Czy istnieją idealne pary? Czy w nowoczesnym świecie singli i wolnych związków można znaleźć swoją drugą połówkę?Anne jest jak Ania z Zielonego Wzgórza - ma to samo imię, rude włosy oraz talent pisarski. Do szczęścia brakuje jej tylko mężczyzny, dla którego zabawa w związek nie kończy się po kilku spotkaniach. Gdy w jej ręce trafia wizytówka tajemniczej firmy kojarzącej pary, postanawia zaryzykować. Nie spodziewa się jednak, że zamiast na pierwszą randkę zostanie wysłana... prosto przed ołtarz. 



DO PRZESŁUCHANIA:  

































DO OBEJRZENIA: 










A może macie pomysł na własne zastawienie? 
Piszcie, podkradajcie, publikujcie na blogach! Chętnie dowiem się czego nie mogę pominąć! :)

Proszę tylko o podanie w swoich notkach linku do tego posta. :D

Również może Ci się spodobać

10 nie zagryzła klawiatura

  1. "Joyland" mam w planie, nową płytę Depeche Mode również :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyznania zakupoholiczki widziałam - bardzo sympatyczny film na nudne popołudnie;) Kinga mam w planach, a muzycznie - Radioactiv nadal za mną łazi i chyba trwa to już ze dwa miesiące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Ja też cały czas słucham Radioactive. :)

      Usuń
  3. niestety mój gust jest inny :) ale ciekawe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni zgadzam się z pierwszą propozycją, ale ja mam w planach inne dzieło Kinga, a mianowicie cykl Mrocznej Wieży. Co do przesłuchania, nie moje to gusta muzyczne, w moich głośnikach właśnie wygrywa Frank Sinatra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! "Mrocznej wieży" też jeszcze nie czytałam i mam w planach. :)

      Usuń
  5. Pardon, to niezidentyfikowane K. to ja. Zapomniałam przełączyć konta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zdobyć "Idealnie dobranych", a Hurts bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z "Wilczym tropem" oraz "Idealnie dobrani" Z muzyki nic nie znam, ale za to filmy już tak. "Iluzjonistę" mam zamiar obejrzeć, bo podobno świetny jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki... bardziej rozrywkowy, ale warto pójść na odstresowanie. :)

      Usuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl