BAAAAALANGA!

12:06

2 URODZINY NOCNEGO CIENIA!



Tak! Dobrze czytacie!
Nocny Cień obchodzi dzisiaj drugie urodzinki swego istnienia, czyż to nie wspaniałe?

Żaden szmat czasu co prawda, ale jak cieszy! Tyle rzeczy się wydarzyło, że nawet nie wiem od czego zaczynać. Tym bardziej, że ostatnio zbyt wiele nie piszę, co jest aktem jawnego znieważania moich kochanych czytelników. 

Dlatego też najpierw pragnę przeprosić moich kochanych czytelników, którzy czują się znieważeni! Naprawdę jest mi wstyd. Jedyne co mam na swe usprawiedliwienie to fakt, że ostatnio tak wiele dzieje się w moim prywatnym życiu, że brakuje mi czasu na wykrzesanie chęci do włożenia swych dwóch łapek w jakąkolwiek czynność trącającą o kreatywność. 

Podziękowania zaś należą się:

 - Mi samej za wytrzymanie takiej ilości czasu przy jednym blogu. Serio. Jest za co. To pierwszy blog, który wytrzymał tak długo. Normalnie nie wiem, jak to zrobiłam i dlatego pewnie też drugi raz tego nie powtórzę. 

 - Wszystkim spamerom. Dzięki, że jesteście! Nawet nie wiecie, jaką nadzieję we mnie wzbudzacie, pisząc komentarze. Co z tego, że gdy odkrywam, iż to właśnie wy, a nie jakiś (nie)normalny czytelnik chcący poczytać recenzje, a nawet pogadać o książce, depczecie nowo narodzoną nadzieję butem? 

 - Wujkowi Google, który wybija mój adres w wyszukiwarce już w pierwszej dziesiątce wyszukiwanych pozycji. Taaaaki zaszczyt!

 - Wszystkim moim znajomym, którzy nic a nic nie interesują się blogowaniem, książkami czy recenzjami, ale zawsze, gdy zaczynam nawijać, na któryś z tych tematów - uważnie słuchają (lub udają, że to robią)! Podobnie, jak za śmianie się z każdego mojego suchara, tak i w tym przypadku kocham was za to jeszcze bardziej!

 - Blogerom i nie blogerom, od czasu do czasu wpadających w me skromne progi. Miło, że odwiedzacie pomimo faktu, że teraz są tu brudne okna, kurz i stare wyroby.

Jestem z nas wszystkich naprawdę dumna! :)
A wy?

Również może Ci się spodobać

7 nie zagryzła klawiatura

  1. Gratuluję! :D
    Sto lat, sto lat niech pisze, pisze nam! A kto? Blair!
    Też jestem ze wszystkich dumna, a co. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrwałości! 2 urodziny to już coś :) Poza tym mam nadzieję, że zobaczę kiedyś post o 3 roku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, dwa lata to całkiem sporo. Życzę ci następnych dwóch jak nie więcej i wielu sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejnych rocznic życzę :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Piękny wiek dla bloga. Mam nadzieję, że kolejne lata też będziemy świętować ;) I moje "dziecko" niedługo również obchodzi dwa latka, a także ostatnio je zaniedbywałam - studia, ech... ;)
    No, ale życzę, abyś niedługo znalazła więcej czasu dla Nocnego Cienia, zanim całkowicie usunie się w cień... ;) [taki mój sucharek xD]

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Tylko pisz kobieto więcej :P Uwielbiam Twoje teksty i naprawdę mi ich brakuje :D Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl