Merry Christmas!

13:23

Źródło
Hej!

Szczerze mówiąc, miałam w tym roku pomyśleć o czymś innym zamiast czwarty rok z rzędu składać Wam tylko życzenia (ale z serca! <3), aczkolwiek nie wyszło. Wiecie jak to jest - święta, sezon na "Nie jedz! To na święta", dziesięciogodzinne, męczące podróże... A nie. To ostatnie to chyba tylko ja. :) Jak widzicie, blog zszedł na boczny tor, żeby udało mi się złapać choć trochę tego świątecznego klimatu. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie święta Bożego Narodzenia zawsze były i są tymi najważniejszymi w roku, rodzinnymi, klimatycznymi. Trzy dni w roku, które powinny być absolutnie wyjątkowe pod każdym względem. I tego też Wam życzę na początku - wspaniałych, wesołych świąt Bożego Narodzenia w gronie rodziny! Jak wiemy z  Supernatural, rodzina to nie tylko więzy krwi, więc pamiętajcie, aby zaprosić przyjaciół i innych bliskich. :)

Poza tym śniegu, bo hej!, kto wie? Może jeszcze w tym roku nam się uda!
Prezentów, prezentów, prezentów! Nie tylko tych pod choinką i nie tylko tych dostanych. Trzymam kciuki za moje i Wasze prezenty, które pomagaliśmy tworzyć św. Mikołajowi. Poza tym... Niech spotka Was coś niesamowitego i niespodziewanego, co Was uszczęśliwi. Prezent od losu? Właśnie tego Wam życzę! 

Książkowych, popkulturowych świąt, moi drodzy! Niech mroki Cieni trzymają z Wami sztamę. :)

Blair

Również może Ci się spodobać

2 nie zagryzła klawiatura

  1. Zdrowych i pogodnych świąt :) Stosu prezentów i aby wszystkie marzenia w końcu się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl