#CAN'T WAIT odc. 2, czyli co ciekawego czeka nas w nowym roku?

22:55

Źródło
Jak każdy człowiek na świecie, próbuję żyć normalnie. No wiecie - wstać rano, zjeść śniadanie, przestać obsesyjnie myśleć o ulubionym aktorze i nie sprawdzać czy w Internecie nie pojawiło się jakieś jego nowe zdjęcie. Te sprawy. Jestem też wszechstronnie utalentowana. Potrafię dać się komuś przekonać do przeczytania powieści, której wcześniej nie chciałam ruszyć kijem od szczotki. Potrafię odłożyć na półkę w sklepie rzecz, która kusi mnie swym syrenim śpiewem. Potrafię powiedzieć sobie stop, kiedy chcę sięgnąć po kolejny kawałek czekolady (No dobra, tego nie potrafię). 
Wiecie w czym jestem za to kiepska? W czekaniu. Nienawidzę czekać. 

Czekanie na autobus nudzi, czekanie w kolejce męczy, a przy czekaniu na nowe seriale potrafię dostać apopleksji. To.Cierpienie.Nowego.Wymiaru. 
Postanowiłam więc, że nie będę cierpieć sama - wy będziecie odczuwać Ból Czekania wraz ze mną. A na co będziemy zacierać łapki?

11.22.63



Na podstawie Dallas'63 - mojej ulubionej powieści pióra Stephena Kinga, a zarazem także jednej z najlepszych książek fantastycznych, które czytałam. Dallas'63 ma swoje wyjątkowe miejsce na mojej półce perełek, jak dawno temu ją ochrzciłam, logiczne więc, że muszę też obejrzeć serial. Naprawdę nie mogę się go doczekać! Ciekawa jestem, jak zostanie przedstawiona ta cudowna historia na ekranie. Obiecałam sobie, że przed obejrzeniem serialu, nie będę robić powtórki z powieści. Czy mi się to uda? Nie sądzę. 
Ale marzenie mam!

Marvel's Luke Cage



Oczywista pozycja na liście seriali do obejrzenia. Po cudownym, klimatycznym, mrocznym Daredevilu i ponurej, strasznej oraz niebezpiecznie wciągającej Jessice Jones, przyszedł czas na Luke'a Cage'a. I chociaż naprawdę nie sądzę, aby w nadchodzącej historii naszego niezniszczalnego barmana klimat Hell's Kitchen został przedstawiony z taką niezwykłością i dbałością co w Daredevilu, a sama fabuła była tak genialnym dramatem psychologicznym, co w Jessice Jones, trzymam kciuki, aby Luke Cage miał własnego Asa w rękawie.  

The Path



I tutaj Wam się z czegoś zwierzę. Od momentu, kiedy obejrzałam ostatni odcinek Breaking Bada, nie mogłam się doczekać podobnego serialu z Aaronem Paulem, jak The Path. Chociaż produkcja zapowiada się naprawdę ciekawie i zapewne prędzej czy później zainteresowałabym się nią, nie będę kłamać - kupił mnie, pojawiający się w zwiastunie Aaron Paul. 
A kilka scen później pokazano Hugh Dancy'ego. 
#Kupionapodwójnie #możebyćnawynos 

The Night Manager 



Czy powinnam tłumaczyć dlaczego chcę zobaczyć TEN serial? 
Tak myślałam. :)

Całkiem szczerze - musiałam obejrzeć zwiastun The Night Manager'a dwa razy. Mój mózg po prostu wyłączył się, kiedy zrozumiałam, jak wspaniałą obsadę aktorską będzie można tu podziwiać (Tom Hiddleston! Hugh Laurie! Tom Hiddleston!) i gdy zwiastun dobiegł końca, nie potrafiłam powiedzieć o czym serial ma opowiadać. Podzielność uwagi minus 50 punktów. 
Ale czy naprawdę potrafilibyście mnie w takiej sytuacji winić? 

Znaleźliście coś dla siebie? A może przegapiłam jakąś ważną premierę tego roku? Dajcie znać w komentarzach!

Również może Ci się spodobać

0 nie zagryzła klawiatura

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl