Nowy rok, nowy styl, nowy... blog?

23:35

Źródło

Witajcie, moje potworki!*


Nie mogłam się doczekać, aż ten moment nadejdzie i będę mogła to oznajmić! Ta chwila nadeszła! Czy to nie wspaniale? Biorąc pod uwagę, że tak zbrzydło mi grzebanie w HTMLu, że mogłabym już teraz zrobić dosłownie wszystko, aby tylko rzucić to w kąt - ta chwila jest dla mnie perfekcyjna. :)

Jak to ostatnio bywa, najważniejsze zmiany wprowadzamy nocą. Nie inaczej mogło być na Nocnym Cieniu, prawda? Nazwa w końcu zobowiązuje. Na blogu zaszły spore zmiany, trzymam kciuki, abyście okrzyknęli je tymi dobrymi. Już od jakiegoś czasu powracały do mnie sygnały, że jasny font i ciemne tło bardzo utrudniają czytanie, postanowiłam więc troszkę zaszaleć. Jak widać - zaszalałam. :) Poza tym pojawiło się także kilka nowych rzeczy. Od dzisiaj każdej zbłąkanej duszyczce będzie pomocną radą służyła zakładka "Pierwszy raz?". Odświeżone zostały także informacje w "O Blair", a gdy spojrzycie na prawo, tuż obok posta - patrzy na Was taka uśmiechnięta dziewczyna. Uśmiechnęliście się do niej? :)

Blog zyskał także odpowiedniego strażnika. Znajdziecie go na samej górze, obok tytułu bloga. Czyż nie jest uroczy? Mam nadzieję, że zareagowaliście na jego widok, jak ja. A ja zareagowałam, cóż..., jakbym zobaczyła ślicznego szczeniaczka. Duszek doskonale oddaje klimat bloga, na czym najbardziej mi zależało, kiedy pozbywałam cię czarnego tła. W sekrecie nazywam go Tadzik. ^_^

Od teraz znajdziecie mnie także na Tumblrze, Instagramie, Asku i Twitterze Wciąż bawię się tymi aplikacjami, więc nie przeraźcie się, kiedy na nie zajrzycie. Jest też jeszcze kilka rzeczy, które muszę poprawić na blogu, ale nie będę Wam o nich tutaj wspominać, a nuż widelec, nie zauważycie. 

Tymczasem życzę Wam spóźnione szczęśliwego nowego Roku i spełnienia marzeń. Niech nic nie powstrzymuje Was przed wejściem do gry - nawet strach. Zawsze jest świetna pora, żeby coś zacząć, coś zmienić, albo trochę zaszaleć. Szalejcie! 

Niech Mroki będą z Wami!






* Chciałam napisać misiaczki, ale naprawdę, sądzę, że to nie wypada! Na Nocnym Cieniu? Jestem pewna, że pośród Mroków Cienia kryją się tylko potwory. Nie martwcie się - Ałtorka tego bloga ma słabość do każdego potworka. :)

Również może Ci się spodobać

0 nie zagryzła klawiatura

Prenumarata :)

zBlogowani

zBLOGowani.pl